۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۷

سعید عبدالله‌پور دیدار ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس را از دست داد/ غیبت سه بازیکن ذوب‌آهن

سعید عبدالله‌پور دیدار ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس را از دست داد/ غیبت سه بازیکن ذوب‌آهن

اصفهان – خبرگزاری مهر: سعید عبدالله‌پور، مدافع راست تیم ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در تمرین ذوب‌آهن، دیدار این تیم اصفهانی مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عبدالله‌پور، مدافع راست تیم ذوب‌آهن در تمرین روز گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد و به همین دلیل نمی‌تواند در بازی روز جمعه ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان برود.

این بازیکن طی روزهای گذشته با ذوب‌آهن تمرین می‌کرد اما در تمرین عصر روز گذشته ذوب‌آهن با مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل دیدار ذوب‌آهن در هفته دوم مسابقات لیگ برتر را از دست داد.

همچنین سینا عشوری، هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن که هفته‌هاست با مصدومیت از ناحیه کشاله ران دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان نمی‌تواند برای ذوب‌آهن به میدان برود.

پزشکان ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرده‌اند که عشوری تا هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بهبود پیدا کند و بتواند از هفته چهارم برای تیم اصفهانی به میدان برود.

محسن بیاتی‌نیا، مهاجم تیم ذوب‌آهن نیز سومین بازیکن غایب تیم اصفهانی در دیدار حساس روز جمعه مقابل پرسپولیس خواهد بود.

بیاتی‌نیا به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در دیدار روز جمعه حضور نخواهد داشت اما در بازی هفته آینده این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز مشکلی برای بازی کردن ندارد.

ذوب‌آهن از ساعت 22:15 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌رود.

 

کد خبر 2107728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha