۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

علی دایی:

شش هفته طول می‌کشد تا بهتر از این باشیم/ فریب شکست ذوب‌آهن را نمی‌خوریم

شش هفته طول می‌کشد تا بهتر از این باشیم/ فریب شکست ذوب‌آهن را نمی‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: ما جمعه شب بازی سختی داریم چون بازی کردن مقابل ذوب‌‌آهن همیشه سخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ضمن تسلیت بمناسبت درگذشت کوهنوردان ایرانی گفت: ابتدا باید درگذشت سه کوهنورد ایرانی را که به خاطر نام ایران جان‌شان رااز دست دادند، تسلیت بگویم زیرا هدف آنها اعتلای نام ایران بود.
 
وی افزود: ما جمعه شب بازی سختی داریم چون بازی کردن مقابل ذوب‌‌آهن همیشه سخت است. کاری به نتیجه بازی گذشته این تیم با استقلال صنعتی ندارم و فریب شکست این تیم را نمی‌خورم، چراکه در آن بازی ذوب‌آهن شایسته باخت نبود و بازی خوبی به نمایش گذاشت.
 
سرمربی پرسپولیس درباره جذب پیام صادقیان، بازیکن جوان ذوب‌آهن تصریح کرد: پیام صادقیان از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است و در پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و می‌تواند از این هم بهتر باشد.
 
علی دایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا کنفرانس‌های خبری قبل از بازی فایده‌ای دارد، گفت: به نظر من این کنفرانس‌ها نمی‌تواند نکات خبری خوبی داشته باشد و مربیان و سرمربیان تیم‌ها باید در آخرین جلسه تمرین تیم خود حاضر باشند. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهم هر مربی کنفراس خبری قبل از بازی را در شهر خودش انجام دهد اما با این حال به احترام سازمان لیگ و خبرنگاران در این کنفرانس‌ها شرکت می‌کنم.
 
وی پیرامون بازی‌های هفته اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: هفته اول تمام تیم‌ها کیفیت مطلوبی نداشتند اما تیم ما مقابل نایب قهرمان لیگ بد کار نکرد. با این حال شش هفته طول می‌کشد که ما بهتر از این باشیم و جوانان تیم بتوانند جایگاه خود را پیدا کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط تیم ملی و انتخاب بازیکنان آن از سوی کی‌روش اضافه کرد: بدون تردید انتخاب بازیکن برای تیم ملی به نظر کی‌روش بستگی دارد و او باید لیگ را با دید دیگری نگاه کند. این موضوع می‌تواند کمک زیادی به مربیان لیگ کند، چرا که بازیکنان انگیزه پیدا می‌کنند تا خودشان را نشان داده و به ترکیب تیم ملی اعزامی به جام‌جهانی باشند. کی‌روش باید بیشتر و دقیق‌تر به لیگ نگاه کند.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در هفته دوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 22:15 امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2108243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha