۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۲۹

سیدمهدی رحمتی:

استقلال به وزارت ورزش باخت نه سپاهان/ هرچه لیاقت خودشان بود به من گفتند

استقلال به وزارت ورزش باخت نه سپاهان/ هرچه لیاقت خودشان بود به من گفتند

دروازه‌‍بان تیم فوتبال تیم استقلال بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: ما در این بازی به وزارت ورزش باختیم نه سپاهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی بعد از پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: باید اعتراف کنم، افتخار می‌کنم در تیم استقلال بازی می‌کنم و این تیم چنین هوادارانی دارد. فوتبال امشب دو رو داشت که روی بدشانسی آن به ما رو کرد.

وی افزود: وقتی سپاهان تیم خود را می‌بست وزارت ورزش به دنبال تجلیل و برگزاری مراسم‌های مختلف بود. من باید بگویم به وزارت ورزش باختیم نه سپاهان. امشب ما سه امتیاز به وزارت ورزش دادیم با این حال تاکید می‌کنم دست کم 10 موقعیت گفت داشتیم که از دست رفتند.

دروازه‌‍بان تیم فوتبال تیم استقلال همچنین با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از سوی مجتبی جباری خاطرنشان کرد: مجتبی بعد از هشت سال از جمع ما رفت و دیدید چقدر خوب تشویقش کردند. ولی من، بنگر و سیدجلال حسینی وقتی از سپاهان رفتیم بدترین توهین‌ها نثار ما شد.

سیدمهدی رحمتی در پایان گفت: امشب هواداران تیم سپاهان هر آنچه لیاقت خودشان بود به من نسبت دادند، امیدوارم آنها فرهنگ خوب را از استقلالی‌ها یاد بگیرند و بدانند مرام و معرفت مهم است نه پول.

کد خبر 2108187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha