۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۵۹

هادی عقیلی:

به من توهین می‌کردند زمین را ترک می‌کردم/ باید تحمل باخت را داشته باشیم

به من توهین می‌کردند زمین را ترک می‌کردم/ باید تحمل باخت را داشته باشیم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال ضمن انتقاد از اهانت‌های صورت گرفته به علیرضا فغانی، گفت: فضای خوبی در این بازی حاکم نبود و اگر چنین توهین‌هایی به من صورت می‌گرفت، زمین بازی را ترک می‌کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: باید تحمل باخت را داشته باشیم. داور ممکن است اشتباه کند ولی با فحش دادن هیچ چیز درست نمی شود.

وی افزود: در همه جای دنیا این بد است و ما ایرانی‌ها که اعتقادات خاص خودمان را داریم، بعد از مراسم افطار دیدن چنین رفتارهایی غیرقابل تحمل است. اگر به من در این بازی فحش می‌دادند زمین بازی را ترک می‌کردم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: من در ابتدای بازی باور نداشتم که جباری را تا آن اندازه تشویق کنند و اگر داور مورد اهانت قرار نمی‌گرفت، این صحنه‌ای بود که تا آخر عمر در ذهن من باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد داور راضی کننده بود، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در این باره اظهار نظر کنیم چرا که صحنه‌ها را لحظه‌ای می‌بینیم. من تنها یک بار در عمرم علیه داور حرف زدم و آن هم به خاطر رفتار داور بود. متاسفانه در ایران رفتار داوران با بازیکنان چندان خوب نیست.

عقیلیدر خصوص صحبت‌های رحمتی با خودش قبل از زدن ضربه پنالتی گفت: حرف خاصی نبود و با هم شوخی کردیم.

کد خبر 2108197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha