۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۴۶

آندرانیک تیموریان:

متاسفم در چنین فضایی فوتبال بازی می‌کنم/ استقلال مستحق باخت نبود

متاسفم در چنین فضایی فوتبال بازی می‌کنم/ استقلال مستحق باخت نبود

هافبک ملی پوش تیم استقلال با وجود تمجید از عملکرد این تیم مقابل سپاهان، از رفتار هواداران تیم خود انتقاد کرد و گفت: برای خودم متاسفم که در چنین فضایی فوتبال بازی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: به نظرم بازی خیلی خوب و قابل قبولی را ارائه کردیم، به خصوص در نیمه دوم که کاملا سرتر از حریف بودیم و موقعیت‌های فراوانی را هدر دادیم. البته روز بدمان بود و توپ‌هایمان گل نشد.

وی با بیان اینکه استقلال مستحق باخت نبود، عنوان کرد: می‌توانستیم دست کم به تساوی برسیم یا سپاهان را شکست دهیم. ما با سهل انگاری موقعیت‌های‌مان را از دست دادیم تا نتیجه را در نهایت واگذار کنیم.

تیموریان ضمن انتقاد از توهین‌های صورت گرفته به داور مسابقه گفت: متاسفم شخصیت خودمان را تا این حد پایین می‌آوریم. داور ممکن است سوت اشتباه بزند اما نباید به اینصورت مورد اهانت قرار گیرد. ما حتی دوستانمان را نمی‌توانیم به استادیوم بیاوریم. لذت فوتبال جور دیگری است و برای خودم متاسفم در چنین فضایی فوتبال بازی می‌کنیم.

کد خبر 2108195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha