۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶

فتح آبادی خبر داد:

170 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد قرچک توزیع شد

170 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد قرچک توزیع شد

قرچک - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قرچک از توزیع 170 سبد غذایی بین مددجوان تحت پوشش این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج مددجویان، رسالت اصلی کمیته امداد است و در واقع این نهاد خیریه با همین هدف بنیان نهاده و راه اندازی شده است لذا از ابتدای مردادماه سالجاری با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تامین نیازهای اولیه و کالاهای اساسی خانواده های تحت پوشش در دستور کار این اداره در قرچک قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا خیرین و حامیان بسیاری در این ماه مبارک به ویژه شبهای قدر، کمکهای نقد و غیرنقدی خود را در اختیار کمیته امداد قرار دادند که این کمکها تاثیر بسزایی در غنای سبد غذایی و کالای اساسی ارائه شده به خانواده ها داشت.

توزیع 170 سبد غذایی به ارزش 181 میلیون ریال

وی توزیع سبد غذایی، برگزاری مراسم افطار، اهدای کارت هدیه و .. را از جمله اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: تاکنون بیش از 170 سبد کالایی بین خانواده های تحت پوشش توزیع شده است که از این تعداد 150 بسته شامل برنج، روغن، رب، پنیر، ماکارونی، سویا و 20 بسته نیز شامل برنج و روغن بوده اند.

مدیر کمیته امداد قرچک افزود: ارزش ریالی این بسته ها در مجموع بالغ بر 181 میلیون ریال برآورد شده است که بخشی از آن از محل کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین و حامیان نیک اندیش تامین شده است.

دیدار و دلجویی مسئولان از خانواده های تحت پوشش/ اهدای کارت هدیه به مددجویان

فتح آبادی همچنین به اقدامات دیگر این نهاد ر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: دیدار و دلجویی مسئولان از مددجویان و خانواده های تحت پوشش از دیگر اقداماتی بود که با حضور مسئولان ارشد شهرستانی صورت گرفت، طی این بازدیدها مسئولان ضمن استماع مشکلات مددجویان، دستورات لازم برای پیگیری و رفع این موارد را صادر کردند.

این مسئول بیان کرد: همچنین در جریان این بازدیدها بیش از 40 کارت هدیه هر کدام به مبلغ یک میلیون ریال به مددجویان اهدا شد، برگزاری مراسم افطاری و توزیع بیش از 240 پرس غذا میان مددجوان تحت پوشش از دیگر اقداماتی بود که در ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

کد خبر 2109271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha