اخبار امنیتی سوریه؛

هلاکت دو سرکرده گروههای تروریستی در حومه تلکلخ/ انهدام مراکز تجمع جبهه النصره در حومه حماه

هلاکت دو سرکرده گروههای تروریستی در حومه تلکلخ/ انهدام مراکز تجمع جبهه النصره در حومه حماه

هلاکت دو سرکرده لبنانی در حومه تلکلخ، انهدام مراکز تجمع جبهه تروریستی النصره در حومه حماه و مصادره مهمات متعلق به آنها از جمله جدیدترین اخبار امنیتی مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگانهای ارتش سوریه در جریان درگیری با اعضای گروههای تروریستی چندین تروریست را در چند منطقه حومه حمص به هلاکت رساندند.

یک منبع مسئول گزارش داد: نیروهای ارتش توانستند چند خمپاره انداز و مقادیر زیادی از مهمات متعلق به تروریستها را در حومه حمص کشف و ضبط کنند.

به گزارش این منبع، نیروهای مسلح سوریه پس از درگیری با تروریستها در مناطق بساتین الزاره و روستای الحصن واقع در حومه تلکلخ شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند. در میان تروریستهای کشته شده، دو تروریست لبنانی ملقب به ابو معاذ و حسن الحسن سرکرده های گروه تروریستی نیز حضور داشتند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات تعقیب تروریستها موفق شدند مقادیری مهمات شامل مسلسل، ضد هوایی و دستگاههای ارتباطی را مصادره کنند.

یک منبع نظامی گزارش داد: یک یگان از نیروهای مسلح سوریه تلاش تروریستهای جبهه النصره را خنثی کردند که قصد داشتند دو خودرو را در حومه جنوبی حلب منفجر کنند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه توانست با همکاری ساکنان روستای السعن واقع در حومه حماه در برابر تروریستهایی که قصد داشتند به این روستا حمله کنند، ایستادگی کردند.

یک منبع نظامی گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه توانستند مراکز تجمع جبهه تروریستی النصره را در حومه حماه منهدم کنند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای مسلح سوریه عملیات تعقیب گروههای تروریستی را در حومه ادلب ادامه دادند و چندین تروریست را در سراقب به هلاکت رساندند.

 

کد خبر 2109355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha