بشار اسد:

تروریسم با ضربه‌ای آهنین از بین می رود نه با سیاست/ برای ژنو 2 آماده‌ایم

تروریسم با ضربه‌ای آهنین از بین می رود نه با سیاست/ برای ژنو 2 آماده‌ایم

رئیس جمهوری سوریه در تازه ترین اظهارات خود بر لزوم برخورد مقتدرانه با گروههای تروریستی تاکید کرد وگفت : تنها مردم سوریه هستند که توانایی پایان دادن به بحران کنونی را دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، "بشار اسد" در ضیافت افطاری از شمار زیادی از رهبران احزاب سیاسی، عالمان دینی مسلمان و مسیحی، نمایندگان اتحادیه های صنفی و شخصیتهای مستقل پذیرایی کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر لزوم تقویت مبانی اخلاقی، دوستی و محبت در جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امروز برای جشن گرفتن در اینجا گردهم نیامده ایم، چون غم و ناراحتی به هر خانه ای در سوریه رسیده است.

بشار اسد تاکید کرد: مردم سوریه تنها کسانی هستند که می توانند بحران کنونی را خاتمه بخشند و هیچ کس غیر از آنها این توانایی را ندارد.

وی همچنین بر لزوم گفتگوی صریح و شفاف جریانهای مختلف سوری در راستای حل بحران در این کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه درباره عملیات تجهیز تسلیحاتی تروریستها در سوریه اظهار داشت: وحشی ها جولانگاههای خود را در سوریه ایجاد کرده اند و تلاش دارند با تکثیر و وارد کردن شمار بیشتری از وحشی ها بر قدرت خود بیفزایند.

وی تاکید کرد: در وطن ما دو طیف حضور دارند طیف سفید همراه ملت و طیف سیاه علیه ملت فعالیت می کنند و در اینجا طرف خاکستری وجود ندارد، چون در نهایت بخشی از هدف این طیف نیز ویرانی کشور است.

اسد با اعلام آمادگی برای مشارکت دمشق در نشست ژنو  2 تاکید کرد: راه حل سیاسی بحران باید بر مبنای واقعیتها باشد نه بر مبنای امید و آرزوها.

رئیس جمهور سوریه با اشار به حمایت همه جانبه ملت سوریه از ارتش این کشور، تاکید کرد: تروریسم با ضربه ای آهنین از بین می رود نه با سیاست.

بشار اسد همبستگی ملت و ارتش سوریه را ضامن از بین بردن تروریسم و بازگرداندن سوریه با آرامش و ثبات گذشته دانست.

کد خبر 2110232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha