۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

افشین داوری در گفتگو با مهر:

مسابقات جهانی دوومیدانی تجربه بزرگی است/ هدف ما صعود در رنکینگ است

مسابقات جهانی دوومیدانی تجربه بزرگی است/ هدف ما صعود در رنکینگ است

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات جهانی روسیه گفت: سطح این مسابقات بسیار بالاست و با توجه به اینکه تیم جوانی را در اختیار داریم، به دنبال کسب تجربه هستیم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور نمایندگان ایران در مسابقات جهانی دوومیدانی روسیه ضمن بیان این مطلب افزود: این دوره از رقابتها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و برخی از کشورها به دنبال کسب رتبه در مواد مختلف هستند ولی ایران چند سال است که به کسب ورودی‌های بیشتر مسابقات جهانی فکر می‌کند تا تجربه کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای ما خیلی خوب است که ورودی‌های زیادی را به دست آوریم. ورزشکاران ما در این مسابقات با بهترین‌های دنیا رقابت می‌کنند. خوشبختانه تیم جوانی داریم و ورزشکاران ما بین 20 تا 24 سال سن دارند که این می‌تواند به آینده کمک کند. از طرفی حضور آنها در مسابقات جهانی برای جوانها انگیزه ایجاد می‌کند. ضمن اینکه به دنبال بهبود رکوردها و جایگاه ورزشکاران در رنکینگ هستیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: نمی‌توان در خصوص رکوردشکنی ورزشکارانمان صحبت کرد. کار برابر بهترین‌های جهان واقعا سخت است. بحث گروه‌بندی ورزشکاران هم اهمیت زیادی دارد. این را هم اضافه کنم که حسن تفتیان و خانم لیلا رجبی از قبل درگیر مصدومیت بودند.

داوری همچنین گفت: در ماده پیاده‌روی ابراهیم رحیمیان به جمع 10 نفر برتر آسیا راه یافته و امیدورایم در مسابقات جهانی رکورد خوبی را بر جای بگذارد. در این ماده آسیایی‌ها سرآمد هستند. در ماده پرتاب دیسک هم صمیمی در رقابتهای قهرمانی آسیا و یونیورسیاد شرکت کرده و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کند.

کد خبر 2110065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha