۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۰۶

پس از پیروزی مقابل صبای قم؛

نیکبخت: جواب اعتماد قلعه‌‎نویی را دادم/ قاضی: امیدوارم این روند را ادامه بدهم

نیکبخت: جواب اعتماد قلعه‌‎نویی را دادم/ قاضی: امیدوارم این روند را ادامه بدهم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکر می‌کنم با حضور در ترکیب اصلی تیم در بازی مقابل صبای قم جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نیکبخت واحدی پس از پیروزی تیم فوتبال صبای قم در جمع خبرنگاران درباره عملکرد بهتر بازیکنان استقلال در نیمه دوم، اظهار داشت: به نظرم ما برتر از صبا بودیم. البته اشتباهات زیادی داشتیم و بازیکنان صبا هم از این اشتباهات ما استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشحالم که موفق شدیم در دومین بازی متوالی پیروز شویم. به نظرم در این بازی با حضور در ترکیب اصلی توانستم جواب اعتماد امیر قلعه نویی را بدهم.

همچنین محمد قاضی مهاجم استقلال و زننده تک گل بازی با صبای قم، درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که بر خلاف پرسپولیس، در استقلال خوب گلزنی می‌کند، گفت: خدا را شکر که در استقلال موفق شدم خوب کار کنم. امیدوارم این روند را ادامه بدهم. گذشته‌ها دیگر گذشته است و بهتر است درباره آن صحبت نکنیم. ان شاءالله بتوانم جواب محبت هوادران را هم در این فصل بدهم.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبای قم رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

کد خبر 2113081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha