۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

لک در گفتگو با مهر:

مشکلی نیست، از تیم ملی می‌روم/ باید از دانش مربیان بزرگ استفاده کنیم

مشکلی نیست، از تیم ملی می‌روم/ باید از دانش مربیان بزرگ استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه برای جدایی از کادر فنی تیم ملی مشکلی ندارد، گفت: با این حال وقتی مربی بزرگی به ایران می‌آوریم باید چند مربی ایرانی در کنارش باشند تا بتوانیم از دانش آنها استفاده کنیم.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی قطعی‌اش از تیم ملی فوتسال طبق صحبت‌های رضا افتخاری اظهار داشت: من با افتخاری به صورت مستقیم صحبت نکردم ولی وی گفته بود مربیان تیم ملی نمی‌توانند به صورت همزمان در باشگاه‌ها کار کنند. من هم چون با باشگاه گیتی پسند قرارداد دارم در این تیم خواهم ماند و از تیم ملی جدا می‌شوم.

وی درباره اینکه چرا نظر کمیته فوتسال برای کار همزمان مربیان باشگاهی در تیم ملی به یکباره عوض شده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم اعتراض برخی از مدیران باشگاه‌ها که نتوانستند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند، باعث شد تا این تصمیم عوض شود. این مدیران ناکامی در جذب بازیکن را به بحث حضور مربیان در تیم ملی مرتبط کردند.

سرمربی تیم گیتی پسند با بیان اینکه مشکلی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارد، تاکید کرد: البته افتخاری باید بداند شرایطی که برای مربیان تیم ملی فراهم می‌کند ایده آل نیست. اگر میزان قرارداد مربیان تیم ملی افزایش یابد بهتر است.

لک همچنین به فعالیت همزمان مربی تیم ملی فوتسال روسیه در باشگاه نوریل نیکل اشاره کرد و افزود: مربی تیم ملی روسیه، در باشگاه نوریل نیکل که مصطفی نظری و اصغر حسن‌زاده را به خدمت گرفته است، هم کار می‌کند. این موضوع تداخلی با هم ندارد. به نظرم وقتی یک مربی بزرگ را به تیم ملی می‌آوریم باید چند مربی داخلی را در کنارش بگذاریم تا از دانش وی استفاده کنیم.

وی در پایان درباره جدایی هاشم‌زاده از تیم گیتی‌پسند و حضورش در تیم ملی در کنار خسوس کاندلاس، گفت: هنوز جدایی هاشم‌زاده قطعی نیست. ظرف امروز یا فردا تکلیف وی مشخص می‌شود. خودم علاقه دارم وی در گیتی‌پسند بماند ولی باید ببینیم چه پیش می‌آید.

کد خبر 2113805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha