۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۷

افتخاری در گفتگو با مهر:

خوشبختانه خسوس مثل کی‌روش نیست/ پولمان تمام شد!

خوشبختانه خسوس مثل کی‌روش نیست/ پولمان تمام شد!

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پول این کمیته برای پرداخت قرارداد سرمربی تیم ملی تمام شده است، گفت: خوشبختانه خسوس مثل کی‌روش نیست که پایش را روی گلوی فدراسیون فوتبال بگذارد و بگوید پولم را بدهید!

سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازگشت خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی به تهران و برنامه‌های وی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خسوس بامداد روز سه‌شنبه به تهران آمد. قرار است با او جلسه‌ای درباره انتخاب دستیارانش، بازی‌های تدارکاتی و سفر به برزیل برای حضور در مسابقات گرندپریکس داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تمدید قرارداد خسوس؟، یادآور شد: فعلا زود است درباره تمدید قرارداد خسوس حرف بزنیم! شاید دولت جدید با دست پر بیاید و بتواند مشکل ما را هم حل کند. تا مدتی پیش که کمیته المپیک حقوق خسوس را می‌داد ولی این کمیته به خاطر محدودیت منابع مالی، از پرداخت حقوق مربیان خارجی صرفنظر کرد.

سرپرست کمیته فوتسال افزود: پس از آن هم سازمان لیگ کمیته فوتسال پول خسوس را پرداخت کرد که الان دیگر پولمان تمام شده است! حالا باید ببینیم فدراسیون فوتبال این هزینه‌ها را به وزارت ورزش منعکس می‌کند که ما هم طبق آن قرارداد خسوس را امضا کنیم یا نه.

وی در پاسخ به این سئوال که "سرمربی تیم ملی چطور حاضر می‌شود بدون دریافت پول، کار کند"؟، گفت: خودمان پیشنهاد می‌دهیم خسوس تحمل کند تا دولت جدید مستقر شود! به هر حال خسوس از مربیانی بود که در این زمینه شانس نداشت ولی خوشبختانه او مثل کارلوس کی‌روش نیست که پایش را روی گلوی فدراسیون فوتبال بگذارد و بگوید تا زمانی که پولم را ندهید روی نیمکت نمی‌نشنیم! در واقع نجابت خسوس برگ برنده ما بوده است.

افتخاری در خصوص صحبت‌های علی صانعی که گفته بود درست نیست دستیار خسوس شود، تاکید کرد: می‌خواستم قبل از آنکه خسوس به ایران بیاید، نظر صانعی را برای حضورش در تیم ملی بدانم. او گفته بود تمایل دارد تا در تیم امید سرمربی باشد ولی به وی یادآوری کردم که فعلا برای تیم امید برنامه نداریم و اولویتمان با تیم بزرگسالان است.

وی ادامه داد: صانعی آن موقع که بیرون از گود بود، گاهی به تمرینات تیم ملی سرکشی می‌کرد و با خسوس هم جلسه می‌گذاشت تا با او مشورت کند. ما می‌خواستیم صانعی رسما وارد گود شود ولی خودش نخواست. ما هم نمی‌توانیم یک پست را به یک مربی تحمیل و یا او را تهدید کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال با اشاره به مشکلاتی که قبلا برای علی صانعی در تیم ملی ایجاد شده بود، گفت: احساس من این است که مسائلی که در گذشته باعث شده بود صانعی از فوتبال ملی فاصله بگیرد، همچنان در وجودش هست. من فکر می‌کردم شاید او آرام شده باشد ولی انگار همچنان نگران آن مسائل، انتقادها و حمله‌هاست که با حضورش در تیم ملی شروع شود.

کد خبر 2115152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha