۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳

پس از جدایی لک؛

مخالفت خسوس با اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال

مخالفت خسوس با اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی با اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی این تیم مخالفت کرد. به این ترتیب تیم ملی در اردوها و مسابقات کارش را فقط با سه مربی ادامه خواهد داد!

به گزارش خبرنگار مهر، "خسوس کاندلاس" که روز سه‌شنبه و بعد از چند هفته استراحت به ایران بازگشته بود، صبح امروز چهارشنبه جلسه‌ای را با سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال برگزار کرد. در این جلسه خسوس برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی و جزئیات برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور در مسابقات "گرند پریکس" برزیل را در اختیار کمیته فوتسال قرار داد.

یکی دیگر از مباحث این جلسه، انتخاب دستیار جدید برای خسوس بود. بعد از قطعی شدن جدایی رضا لک از کادر فنی تیم ملی به خاطر حضور در تیم فوتسال گیتی پسند، کمیته فوتسال تصمیم داشت یک مربی دیگر را پس از مشورت با خسوس به کادر فنی اضافه کند. با این حال سرمربی تیم ملی فعلا با حضور یک مربی دیگر به جای لک مخالفت کرده است.

به این ترتیب قدرت الله باقری، محمد هاشم‌زاده و خسوس کاندلاس اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال را تشکیل خواهند داد. همچنین مصطفی عمادی به عنوان سرپرست به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. پیش از این امیر فراشی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی بعد از درگیری با مصطفی نظری از کادر فنی کنار گذاشته شده بود.

کد خبر 2115659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha