۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۱

قهرمان آسیا به تهران بازگشت؛

استقبال گرم از ملی‌پوشان بسکتبال در فرودگاه

استقبال گرم از ملی‌پوشان بسکتبال در فرودگاه

کاروان بسکتبال ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا بامداد امروز در میان استقبال گرم مردم و برخی مسئولان ورزش کشور به تهران بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی بسکتبال ایران که عنوان قهرمانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین را کسب کرده بودند، با در دست داشتن جام قهرمانی این دوره از رقابتها بامداد امروز سه‌شنبه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند.

برخی مسئولان ورزش کشور از جمله محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، سیدحمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دست اندرکاران فدراسیون بسکتبال در کنار خانواده ورزشکاران با حضور در فرودگاه به استقبال قهرمانان آسیا رفتند.

همچنین اعضای تیم نوجوانان ایران، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان، ظریف کار مدیرعامل باشگاه پتروشیمی ماهشهر و برخی پیشکسوتان بسکتبال نیز در فرودگاه حضور یافتند تا در مراسم استقبال از قهرمانان بسکتبال آسیا شرکت کنند.

در مراسم استقبال از ملی‌پوشان بسکتبال که با نواختن سرودهای شاد و اهدای حلقه گل به اعضای تیم ملی همراه بود بازیکنان با حاضران در فرودگاه عکس یادگاری انداختند و پس از گفتگو با نمایندگان رسانه‌ها به همراه خانواده‌هایشان فرودگاه را ترک کردند.

کد خبر 2114512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha