۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۶

اخبار کوتاه استان مرکزی/

رشد 40 درصدی زکات فطريه توسط بهزیستی استان مركزي

رشد 40 درصدی زکات فطريه توسط بهزیستی استان مركزي

اراک - خبرگزاری مهر: مديركل بهزيستي بهزیستی استان مركزي گفت: زکات فطريه جمع آوری شده توسط بهزیستی استان مركزي نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضاربيعي افزود: امسال مردم استان یک میلیارد و 418 میلیون و 20 هزار ریال به بهزیستی کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 482 میلیون و 500 هزار ریال مربوط به زكات فطريه مردم شهر اراك است گفت: امسال با افزایش تعداد پایگاهها به 537پایگاه و استفاده از ابزارهای نوین اطلاع رسانی این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت. 

بهره برداری از یک حلقه چاه آب در شهر تفرش

مدیر امور آب و فاضلاب تفرش با بیان اینکه با بهره برداری از یک حلقه چاه آب در شهر تفرش 5.7 لیتر به ظرفیت تولید آب شهر افزوده شد گفت: به منظور جبران کمبود آب در شهر تفرش و تامین بخشی از آب شهر عملیات حفاری یک حلقه چاه آب از اواسط دی ماه سال 91 آغاز و در اواخر بهار سال جاری تکمیل و از اواسط مرداد ماه وارد مدار بهره برداری شد.

باقری منفرد اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت عنوان نمود و افزود: با بهره برداری ازاین چاه کمک قابل توجه ای در افزایش طرفیت آب شهر تفرش شده و بخش عمده ای از مشکلات شهروندان تفرش در زمینه آب شرب مرتفع گردید.

مدیر موفق صنعت آب و برق کشور در آب و فاضلاب استان مرکزی

با ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت نیرو حبیب فیروزی مدیردفتر حراست شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی با شایستگی به عنوان مدیر موفق حراست صنعت آب و برق کشور شناخته شد.

در ارزیابی بعمل آمده در سال 1391 ، حبیب فیروزی مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به عنوان مدیر موفق انتخاب و محمد رضا امینیان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت نیرو با اهدا لوح تقدیر از ایشان قدردانی نمود.

بهره مندي 5 هزارو 400 دانش آموز از خدمات کميته امداد استان

در حال حاضر 5 هزارو 400 دانش آموز از خدمات کميته امداد امام خميني (ره) استان مرکزي بهره مند مي باشند.

مدير کل امداد استان گفت : در سال گذشته 125 ميليون تومان در راستاي خدمات فرهنگي براي اين تعداد دانش‌آموز هزينه شد و همچنين در حوزه دانشجويي نيز هزار و 800 دانشجو تحت حمايت نهاد كميته امداد استان قرار دارند.

محسن وليئي ، از فعاليت و مشاركت 3 هزار و 700 نفر از جوانان و نوجوانان در كلاس‌هاي كانون‌هاي فرهنگي اين نهاد خبر داد و تصريح كرد: در حوزه فرهنگي سال گذشته يك ميليارد و 400 ميليون تومان توسط اين نهاد هزينه شده است.


 

         
 

کد خبر 2115791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha