۹ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۴

تا پایان سال/

3380 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد می‌شود

 3380 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد می‌شود

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 3 هزار و 380 فرصت شغلی تا پایان امسال توسط این نهاد برای مددجویان در استان مرکزی ایجاد می شود.

محسن ولیئی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از مجموع 35 هزار و 500 فرصت شغلی که در استان امسال باید ایجاد شود 3 هزار و 380 فرصت به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اختصاص دارد.

وی افزود: یک هزار و 625 فرصت شغلی در هفت ماه نخست امسال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با صرف اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان ایجاد شده است.

ولیئی همچنین از ایجاد 394 فرصت شغلی از طریق ایجاد کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای خانواده های تحت حمایت در این مدت خبر داد و افزود: بیش از 4 هزار و 300 نفر از مددجویان استان نیز دوره های آموزشی فنی و حرفه ای را از ابتدای امسال گذراندند.

ولیئی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 هزار فرصت شغلی از ابتدای امسال توسط این نهاد ایجاد شده است اضافه کرد: هم اکنون بیش از 12 هزار طرح اشتغال تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان گفت: براساس مصوبات قانون توسعه پنجم، با توانمند سازی اقتصادی و خودکفایی و ایجاد فرصت های شغلی سالانه 10 درصد از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از چرخه های این نهاد خارج می شوند که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد مراکز کارآفرینی که هم اکنون 6 مرکز فعال در استان وجود دارد و احداث 2 مرکز دیگر که امسال کلنگ زنی می شود بتوانیم 10 درصد از مددجویان را تا پایان سال از چرخه حمایت خارج کنیم.
 

کد خبر 2185312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha