۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

بهمنی خبر داد:

اهدای ماهیانه 25 عددمرغ تازه توسط خیر آشتیانی به ایتام تحت حمایت

اهدای ماهیانه 25 عددمرغ تازه  توسط خیر آشتیانی به ایتام تحت حمایت

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکمیته امداد شهرستان آشتیان از حمایت یکی از خیرین شهرستان آشتیان با اهدای ماهیانه 25 عددمرغ تازه به ایتام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا بهمنی افزود: این خیر که خود از مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است با تلاش خود و دریافت تسهیلات از امداد اقدام به راه اندازی یک مرغداری مجهز کرده است و ماهیانه از این طریق به ایتام کمک می کند.

وی ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان تحت حمایت را اولویت اساسی این نهاد عنوان و تصریح کرد: در این راستا تا کنون اقدامات زیادی توسط این نهاد صورت انجام شده ، تعداد قابل توجهی از مدد جویان با کمک این نهاد مردمی خودکفا و زمینه اشتغال را برای دیگر افراد  نیز فراهم نموده است.

بهمنی همچنین از توزیع شيريني وميوه بين ايتام تحت حمايت اين نهاد در اول زمستان خبر داد و گفت: اين مقدار ميوه و شيريني به ارزش شش ميليون و 340 هزار ريال توسط خيرين وحاميان خريداري شده بود.

وي طرح اکرام ايتام را از طرح هاي خوب امداد عنوان و تصريح کرد: در6 ماهه نخست سال جاري حاميان شهرستان حمايت از 62 يتيم را عهده دار بوده اند و همچنین  بالغ بر 526 ميليون ريال توسط اين حاميان به حساب ايتام واريز شده است.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) آشتیان با بیان اینکه مردم این شهرستان آشتيان طي هشت ماهه سال جاري مبلغ 503 ميليون ريال به عنوان زکات به امداد اين شهرستان پرداخت کرده اند گفت: از اين مبلغ 56 ميليون ريال بابت کمک به محرومان و مابقي برای اجراي پروژه هاي عمراني هزينه شده است.

وی اضافه کرد: از اين مبلغ 56 ميليون ريال بابت کمک به محرومان و مابقي جهت اجراي پروژه هاي عمراني هزينه شده است.



 

کد خبر 2207474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha