۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

ولیئی خبر داد:

مشارکت 700 مدرسه استان مرکزی در برگزاری جشن عاطفه ها

مشارکت 700 مدرسه استان مرکزی در برگزاری جشن عاطفه ها

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 700 مدرسه استان مرکزی امسال برای برگزاری جشن عاطفه ها تجهیز شده اند.

به گزارش مهرخبرنگار مهر،  محسن ولیئی ظهر چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه راهنمایی نمونه زهرا اطهر(س) اراک گفت: امسال 150 هزار پاکت نیز در بین دانش آموزان برای جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه حدود سه درصد از جمعیت دانش آموزان تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: امسال 5 هزارو 400 دانش آموز نیازمند کمک ها و مساعدت های شما عزیزان هستند.

ولیئی ادامه داد: این نهاد علاوه بر قشر دانش آموز قشر دانشجو را نیز تحت پوشش دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: 2 هزار دانشجو نیز تحت حمایت های مادی و معنوی این نهاد قرار دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دانش آموزان گفت: امسال نوزدهمین سال برگزاری جشن عاطفه هادر کشور است که هر سال با شکوه بیشتر و حضور گسترده تری برگزار می شود.

ابوالفضل بادرستانی ادامه داد: دانش آموزان باید مهارت نوعدوستی، خواستن و کمک کردن به دیگران و تلاش برای زندگی بهتر افراد ناتوان را بیاموزند که برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس و با حضور دانش آموزان از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز و یک میلیون معلم جشن عاطفه ها را جشن می گیرند، گفت: این کار در راستای فرهنگ سازی به صورت نمادین در مدارس با حضور دانش آموزان، معلمان و مسئولان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در راستای رسالت خود همواره درصدد توسعه ارزش های الهی و انسانی است.

کد خبر 2147559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha