۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

گلریز در کرمانشاه:

شعری که با خواست حضرت آقا آهنگ شد/ شرح دیدار اعضای ستاد نکوداشت مشفق کاظمی با رهبری

شعری که با خواست حضرت آقا آهنگ شد/ شرح دیدار اعضای ستاد نکوداشت مشفق کاظمی با رهبری

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: محمد گلریز در اولین روز از جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه از ماجرای شعری که به خواست مقام معظم رهبری تبدیل به آهنگ شد، سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گلریز در اولین روز از جشنواره موسیقی مقاومت در شهر کرمانشاه به دیدار خود با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار اعضای ستاد نکوداشت مشفق کاظمی با ایشان اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته توفیق این را پیدا کردم که همراه با وزیر ارشاد و معاون وی به دیدار حضرت آقا بروم و با ایشان دیدار کنم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به شعر، ادبیات و هنر علاقه خاصی دارند، اضافه کرد: حضرت آقا در این جلسه از آقای مشفق کاظمی خواستند که چیزی بگویند که وی در پاسخ شعری را خواند. حضرت آقا نیز پس از آن فرمودند که همین شعر به ده ها مقاله ادبی و هنری می ارزد.

دبیر جشنواره موسیقی مقاومت ادامه داد: من در ادامه این دیدار برای عرض سلام نزدیک حضرت آقا شدم. ایشان به من گفتند که این شعررا بخوان که منظورشان شعر آقای مشفق کاظمی بود.

گلریز تاکید کرد: من نیز امر مقام معظم رهبری را عملی کرده و امشب آن شعر را برای شما اجرا می کنم.

وی در ادامه به شخصیت مشفق کاظمی اشاره کرد و گفت: ایشان انسان بزرگی هستند و توانسته اند افرادی نظیر سهراب سپهری را تربیت کنند.

گلریز در اولین روز از جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه قطعه ای با نام "پیمان با رهبر" را اجرا کرد که به گفته وی به خواست رهبری از اشعار مشفق کاظمی برگرفته شده است.
 

کد خبر 2116132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha