۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

آيت الله دري نجف آبادي:

حماسه سیاسی مردم و مجلس کامل شد/ دولت حماسه اقتصادی را آغاز کند

حماسه سیاسی مردم و مجلس کامل شد/ دولت حماسه اقتصادی را آغاز کند

اراک - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک با تاکید بر رقم خوردن حماسه سیاسی توسط مردم و مجلس گفت: مردم ایران با حضور خود در 24 خرداد ماه و مجلس شورای اسلامی نیز با رای اعتماد دادن به وزرا حماسه سیاسی خود را کامل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه های نماز جمعه در مصلای اراک افزود: دیروز مجلس شورای اسلامی با چهار روز کار بی وقفه حماسه سیاسی مردم را تکمیل کردند و حال امروز دیگر نوبت وزرای دولت یازدهم است که با تدبیر و برنامه ریزی حماسه اقتصادی را آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور با تدابير و انديشه‌هاي خود مي‌تواند مشكلات تورم و بيكاري را رفع كند خاطرنشان کرد: حجت الاسلام روحانی به عنوان مردي مبارز و انقلابي است که امروز هم می‌تواند با مشکلات کشور را حل کند.

 آيت الله دري نجف‌ آبادي گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزير اقتصاد و دارايي بالاترین راي اعتماد تاریخ انقلاب را دادند كه براي تحقق آن دولت تدبير و اميد بايد به وعده‌هاي انتخاباتي خود عمل كرده و از هيچ تلاشي فروگذاري نكند.

عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر کابینه یازدهم

امام جمعه اراک با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر کابینه یازدهم خاطرنشان کرد: حساسيت مجلس شوراي اسلامي نسبت به صلاحيت وزرای فرهنگی و امور جوانان منطقي و به جاست.

وی با تاکید بر اینکه وزير ورزش و جوانان آينده بايد پيشينه‌اي ورزشي داشته باشد بيان كرد: در انتخاب وزیر ورزش و جوانان به دليل اينكه با قشر جوان مملكت سر و كار دارد و وزیر وزارتخانه هاي علوم، تحقيقات و فناوري به علت سروکار داشتن با قشر فهیم و تحصیل کرده بايد بسيار دقت شود.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در بخش ديگري از سخنان خود به هشتم شوال و سالگرد تخريب قبور ائمه بقيع به دست فرقه وهابيت اشاره كرد و گفت: وهابي ها هدفي جز تخريب چهره نوراني اسلام ندارند.

وهابيت قصد ترويج اسلام آمريكايي در جهان را دارند

وي با اشاره به اینکه گروه گمراه وهابيت قصد ترويج اسلام آمريكايي در جهان را دارند اظهار كرد: از آنجايي كه استكبار جهاني نمي‌تواند به صورت مستقيم به اسلام اهانت كند با يك مذهب خرافي به مبارزه با اين دين پرداخته است.

آيت‌الله دري نجف‌آبادي ادامه داد: شيعيان جهان به خصوص پيروان اهل بيت عصمت و طهارت در ايران اسلامي اين اقدام وحشيانه وهابيت را محكوم مي‌كنند و انزجار خود را نسبت به فرقه ظاله وهابيت اعلام مي‌كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تحليل مسائل خارجي مصر، سوريه و عراق افزود: استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي با دامن زدن به اختلافات به دنبال اهداف شوم خود در منطقه خاورميانه هستند.

وي گفت: مسلمانان در تمام نقاط جهان بايد هوشيار باشند و اجازه دخالت به كشورهاي بيگانه به خصوص اسراييل و آمريكا در مسايل داخلي كشورشان را ندهند.

کد خبر 2116636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha