۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

آیت الله دری نجف آبادی:

آزادگان حفظ و ادامه آرمان های انقلاب را فراموش نکنند

آزادگان حفظ و ادامه آرمان های انقلاب را فراموش نکنند

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آزادگان سرفزار کشور همچون گذشته، حفظ و ادامه آرمان ها ی انقلاب را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، شامگاه یکشنبه در دیدار با آزادگان که به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهمن اسلامی در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های و از خودگذشتگی آزادگان ایران اسلامی گفت: آزادگان بايد به عنوان خط مقدم انقلاب در تمام صحنه ها حضور فعال داشته و در حفظ ارزش هاي انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به دوران اسارت این عزیزان مورد شکنجه قرار می گرفتند، افزود: این دوران ذخیره ارزشمندی است که باید برای آخرت نگه داشته شود.

وی الگو قرار دادن آزادگان و خانواده های آنها را ضروری دانست و ادامه داد: شما عزیزان و خانواده ها باید الگو باشید چرا که بیشتر از همه درد کشیده  و رنج فراوان در این راه برده اند.

امام جمعه اراک ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا است و این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: ملت ایران بعد از انقلاب به پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف صنایع دفاعی، بسیج، ارتش، سلول های بنیادین و... دست یافتند.

آیت الله دری ادامه داد: امروز به حمدالله جمهوری اسلامی قدرت منطقه ا ی است و اعتبارش فقط در بحث سلاح و امکانات نظامی نیست و این اعتبار بین المللی وبر اساس قدرت اراده این ملت است.

وی با اشاره به فشارهای هسته ای که به ایران آورده اند، ادامه داد: این تلاش های آنان به نتیجه ای نمی رسد و نمی توانند در کار ایران دخالت کنند و باید بدانند به فرموده مقام معظم رهبری ما به دنبال بمب اتم نیستیم اما توان تولید و بهره بری داریم.

کد خبر 2118360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha