۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

آیت الله دری نجف آبادی:

انقلاب ایران با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی حفظ می شود

انقلاب ایران با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی حفظ می شود

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انقلاب ایران با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی حفظ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه امروز در مصلای اراک ضمن تبریک هفته دولت افزود: برای این انقلاب مردمی تلاشهای زیادی شده است و حال که در دهه سوم انقلاب یعنی دهه تغییر و تحول هستیم دولت یازدهم با تدیبر و امید بخشی از این موانع را حل و فصل کند.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف سه وزاتخانه کلیدی دولت یازدهم خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید در خدمت به خلق و رفع مفاسد و مشکلات بیکاری اقدام کند.

خدمت به مردم باید در سرلوحه کار وزیران قرار گیرد

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید در سرلوحه کار وزیران قرار گیرد تصریح کرد: دهه شعار سپری شده است و مردم از شعارها دلزده شده اند.

امام جمعه اراک ادامه داد: ایران اسلامی دارای ذخایر انسانی و طبیعی بهرهمند است که می توان با دوری از شعار و جدی گرفتن عمل تحریمها را دور زده و به چشم اندازهای 1404 برسیم.

وی بیان اینکه امام(ره) با همین اعتقاد به وعده های حق‌تعالی مقابل مستکبران و جهانیان ایستاد و بر حکومت طاغوت پیروز شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب هشت سال در مقابل همه کشورهای دنیا ایستادیم در حالیکه تحریم آنقدر شدید بود که حتی سیم خاردار هم به ما نمی دادند.

مقاومت برای خدا پیروزی به همراه دارد

وی اضافه کرد:  مقاومت برای خدا پیروزی به همراه دارد، و این در شرایطی است که در تمام بخشها از جمله دانش پزشکی و هسته ای قوی تر شده ایم.

نماینده ولی فقیه به جنگک افروزی های امریکا در منطقه خوار میانه اشاره کرد و گفت: مریکا در حالی خود را برای حمله به سوریه آماده می کند که به انبار باروت کبریت خواهد زد و علاوه بر در معرض خطر قرار دادن رژیم صهیونیستی، ملت های مسلمان را بیشتر از خود متنفر خواهد کرد.

 

 

کد خبر 2125908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha