۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

خسرويار:

جودوكاران نونهال خراسان شمالي نايب قهرمان ليگ منطقه شش كشور شدند

جودوكاران نونهال خراسان شمالي نايب قهرمان ليگ منطقه شش كشور شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: تيم جودوي نونهالان استان در رقابت هاي ليگ منطقه شش كشور به مقام نايب قهرماني دست يافتند.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين كه رقابت هاي جودو ليگ منطقه شش نونهالان پسر كشور روز جمعه اول شهريور ماه به ميزباني بجنورد و در محل سالن جودو مجموعه ورزشي شهيد عليدخت برگزار شد، اظهار داشت: در اين مسابقات نونهالان جودوكار پنج استان شمال شرق كشور شامل استان هاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، مازندران، سمنان و گلستان در قالب 9 تيم حضور داشتند.

وي با اشاره به اين كه اين مسابقات جمعه شب با معرفي تيم هاي برتر به پايان رسيد، افزود: در پايان رقابت ها تيم آينده پارس مشهد با پانزده امتياز به مقام قهرماني رسيد، هيئت جودوي خراسان شمالي با دوازده امتياز در جايگاه دوم ايستاد و تيم چناران از خراسان رضوي نيز با 9 امتياز عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

به گفته خسرويار همچنين در اين مسابقات علي محمدي بريمانلو از تيم خراسان شمالي از سوي هيئت داوران به عنوان فني ترين جودوكار انتخاب شد.

وي اظهار داشت: قرار بود اين مسابقات به صورت متوالي در سه استان كشور برگزار و قهرمان رقابت ها بر اساس نتايج حاصله انتخاب شود اما با موافقت استان هاي منطقه شش كشور و تاييد فدراسيون جودو و كوراش كشور، رقابت ها در يك مرحله و به ميزباني بجنورد برگزار شد و با معرفي تيم هاي برتر به پايان رسيد.

 

کد خبر 2121552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha