۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۰

آنجفی خبرداد:

بهره برداری از 69 طرح تولیدی ، فنی و عمرانی بخش کشاورزی استان مرکزی

بهره برداری از 69 طرح تولیدی ، فنی و عمرانی بخش کشاورزی استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت، 69 طرح تولیدی، فنی و عمرانی بخش کشاورزی در استان به بهره برداری می رسد.

مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت:  این طرح ها در بخشهای مختلف شامل 35 آب و خاک،21 طرح دام وطیور، 6 طرح بخش تولیدات گیاهی وسه طرح  بخش  صنایع تبدیلی و تکمیلی است که در مجموع برای اجرای آن 222 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی،تسهیلات بانکی و آورده شخصی بهره برداران هزینه شده است.

مجید آنجفی افزود: احداث 2 هزار و 400 مترکانال انتقال آب، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بیش از 890 هکتار اراضی، احداث 14 هزار مترمربع فضای گلخانه ای، ساخت واحدهای فرآوری پسته و بسته بندی موادغذایی، راه اندازی واحدهای مرغداری، پرورش شترمرغ و پرورش ماهی قزل آلا از جمله طرح هایی است که همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها 4 هزار و 830 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند و برای 444 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با بهره برداری از این طرح ها 5 هزار و 400 تن فرآوری محصولات باغی و بسته بندی موادغذایی، 335 راس گاو شیریو گوساله پرواری ، 150 راس بره پرواری، یکصد تن ماهی قزل آلا و 305 هزار قطعه طیور به ظرفیت استان اضافه می شود.

کد خبر 2121829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha