۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

موسوی در گفتگو با مهر:

۳۷۳ خانوار از افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی در هفته دولت بهرمند می‌شوند

۳۷۳ خانوار از افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی در هفته دولت بهرمند می‌شوند

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجراي ۶۸ پروژه جهاد كشاورزي در استان سمنان گفت: 373 خانوار از مزاياي این پروژها بهره مند می شوند.

سید مجید موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسئولان نه تنها باید قدردان زحمات و خدمات بی شائبه شهدا و خانواده‌های معظم‌شان باشند بلکه باید با الگوبرداری از سیره و رفتار آن عزیزان، مسیر عزت آفرین انقلاب اسلامی را مستحکم تر و مصمم تر از گذشته دنبال کنند.

وی افزود: به برکت اندیشه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه رهبری فرزانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی هرسال پربار تر و پرثمرتر از گذشته شده و مسیر توسعه و رشد ملت سرافراز ایران اسلامی هموارتر خواهد شد.

هفته دولت فرصتی مغتنم برای بازشناسی آثار و اندیشه‌های دولت‌مردان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به این مطلب که هفته دولت به عنوان فرصتی مغتنم برای بازشناسی آثار و اندیشه‌های دولت‌مردان شهید در تدوین نقشه راه دانسته شده و آمده است عنوان کرد: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به‌ عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

موسوی جامعه مطلوب را جامعه‏ای ذکر کرد که دولتمردانش با مردم همدل و همنوا باشند و در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه‌جانبه تلاش کنند تصریح کرد: این مقصود با تلاش تک تک افراد جامعه، هدایت نظام‏مند دولت جمهوری اسلامی و تحت نظر داهیانه رهبر معظم انقلاب حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به‌عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است گفت: بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" نامگذاری شد و دولت یازدهم که برآمده از متن مردم است با همدلی و هم افزایی بیش از پیش مسئولان و بهره‌گیری از استعداد و ظرفیت سرشار آحاد جامعه ایران اسلامی به ویژه جوانان فرهیخته، خلاق و تعامل سازنده با سایر قوا، روند توسعه و تعالی کشور را با تدبیر و امید، عالمانه و مجاهدانه تداوم می‌بخشد.

اجرايي ۶۸ پروژه جهاد كشاورزي در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان همچنین از پايان عمليات اجرايي ۶۸ پروژه جهادكشاورزي آماده بهره‌برداري در هفته دولت امسال در اين استان خبر داد و گفت: براي اين پروژه‌ها بيش از ۹۸ ميليارد و ۲۶۴ ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي، تسهيلات، خودياري و آورده شخصي بهره‌برداران هزينه شده است.

موسوی همچنین با بیان اینکه بيشتر اين پروژه ها به تعداد ۴۷ پروژه در بخش آب و خاك است تصریح کرد: بخش دامداراي ۱۳، باغباني با شش، شيلات و بخش طيور هر كدام داراي يك پروژه آماده افتتاح هستند.

وي درباره سهم هر شهرستان از پروژه‌هاي قابل افتتاح در استان سمنان نیز گفت: گرمسار با ۱۹ و شاهرود با ۱۵ مورد بيشترين پروژه‌ها را دارند و آرادان با ۱۰، دامغان با هشت، مهديشهر و ميامي هر كدام با شش و سمنان با چهار پروژه در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان يادآوري كرد: از مجموع پروژه‌هاي قابل افتتاح ۴۹ پروژه با ۳۸ ميليارد و ۵۱۳ ميليون ريال جزء پروژه‌هاي عمراني و ۱۹ پروژه با ۵۹ ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال پروژه‌هاي توليدي هستند.

موسوی در خاتمه افزود: بی‌شک تمام مسئولان و مدیران با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت صادقانه به مردم شریف این استان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

کد خبر 2122511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha