۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

با حضور استاندار سمنان/

5 پروژه عمرانی در دامغان افتتاح شد

5 پروژه عمرانی در دامغان افتتاح شد

دامغان – خبرگزاری مهر: پنج پروژه عمرانی در بخش امیرآباد و مرکزی از توابع شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت با حضور در شهرستان دامغان ابتدا وارد روستای صیدآباد از توابع بخش امیرآباد شدند و با حضور در گلزار شهدای این روستا نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ادای احترام و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

عباس رهی پس از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا، فاز دوم طرح بهسازی روستای صیدآباد که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دامغان به اجرا در آمد را افتتاح کرد.

پروژه آبیاری قطره ای به میزان 36 هکتار در یک باغ پسته در روستای باقرآباد دومین پروژه ای بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

خط مثلث راه آهن دامغان، بهره برداری از واحد کانساران کویر شرق، بهره برداری از 52 واحد مسکن مهر شهر دیباج، بهره بردای از طرح بند خاکی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان در منطقه نصرآباد دیباج از دیگر پروژه هایی بود که رسماً مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

استاندار سمنان همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان از مجتمع عظیم فولاد کویر و شرکت بیو اتانول بازدید و در جریان آخرین روند و پیشرفت فیزیکی این دو پروژه صنعتی قرار گرفت.

رهی را در جریان این سفر امامان جمعه شهرهای دامغان و دیباج، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی همراهی کردند.

کد خبر 2123290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha