۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

حجت الاسلام روحاني نيا:

150 روحاني در برنامه هاي اوقات فراغت خراسان شمالي مشاركت كردند

150 روحاني در برنامه هاي اوقات فراغت خراسان شمالي مشاركت كردند

بجنورد- خبرگزاري مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: 150 روحاني اعزامي از حوزه هاي علميه قم و مشهد و نيز مدارس علميه استان در طرح اوقات فراغت اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي مشاركت مي كردند.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در خراسان شمالي در راستای ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی در بین جوانان و نوجوانان، از دهم تیر تا پایان مرداد ماه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در هشت شهرستان خراسان شمالی برگزار شد.

وي با بيان اين كه در اين طرح بيش از چهار هزار دانش آموز شركت كرده بودند، اظهار داشت: همچنين در اجراي طرح غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان كه با عامليت اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي برگزار شد؛ 150 روحاني اعزامي از حوزه هاي علميه قم و مشهد و نيز مدارس علميه استان نيز مشاركت مي كردند.

حجت الاسلام روحاني نيا گفت: در اجرای این طرح 30 نفر از روحانیان اعزامی از حوزه های علمیه قم و مشهد و بیش از 120 نفر از روحانیان مدارس علمیه استان حضور داشتند.

وي افزود: طرح غني سازي اوقات فراغت تابستاني در قالب 30 هسته فرهنگی ویژه جوانان، 75 بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان و نیز اعزام کاروان های دین، نشاط و زندگی به تعدادی از روستاهای خراسان شمالی برگزار شد.

اين مسئول اظهار داشت: تشکیل هسته فرهنگی و بوستان‌های معرفت، برگزاری گفتمان‌های دینی، اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی، تفریحی و ورزشی، برگزاری جشنواره‌ها و اردوها، اعزام کاروان دین، نشاط و زندگی به روستاها و اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی از جمله برنامه های شاخص اين طرح محسوب مي شدند.

وي اضافه كرد: علاوه بر اين کاروان های دین، نشاط و زندگی نیز در راستای گسترش فضاهای مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ارائه طرح‌هایی برای استفاده بهینه از این زمان، به روستاهای استان اعزام شد.

کد خبر 2124287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha