۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۴۱

جودو قهرمانی جهان - برزیل؛

ملایی و علی اکبری امروز به روی تاتامی می‌روند

ملایی و علی اکبری امروز به روی تاتامی می‌روند

تیم ملی جودو کشورمان که با 5 جودوکار راهی مسابقات قهرمانی جهان شده است کار خود را از عصر امروز در این دروه از رقابتها آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز این رقابتها امروز چهارشنبه در بخش مردان جودوکاران وزن 73- کیلوگرم به روی تاتمی می روند که از کشورمان دو نماینده کار خود را آغاز می کنند. 
 
سعید ملایی اولین نماینده کشورمان است که در گروه A دور نخست را استراحت دارد و سپس به دیدار " ویکتوراسکورتوف" جودوکار مولداویای اصل تیم ملی امارات پیکار می کند. این جودوکار اماراتی رنکینگ 15 جهان را در اختیار دارد. ملایی در صورت برتری به مصاف یکی از جودوکاران اسپانیا، موزامبیک یا چین تایپه خواهد رفت. ملایی اگر بتواند دو مبارزه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد دور سوم باید با "ریکی ناکایا" دارنده  مدال نقره المپیک و قهرمان دوره قبل  از ژاپن پیکار کند. 
 
اما الیاس علی اکبری دومین نماینده تیم ملی کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس باید با برنده جودوکاران نیوزیلند یا جمهوری چک پیکار کند. علی اکبری هم اگر به دور سوم برسد "دراسیچ" نفر 15 رنکینگ جهانی از اسلوونی مبارزه کند. در این وزن 79 جودوکار حضور دارند. 
 
این دوره از مسابقات با حضور 680 جودوکار از 123 کشور جهان روز دوشنبه در برزیل آغاز شد و تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت. 
 
 
کد خبر 2124514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha