۷ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۲۰

جودو قهرمانی جهان - برزیل؛

صعود قاسمی نژاد به مرحله یک هشتم نهایی/ مرادی حذف شد

صعود قاسمی نژاد به مرحله یک هشتم نهایی/ مرادی حذف شد

روز چهارم از رقابتهای جودو قهرمانی جهان با دو پیروزی، یک شکست و صعود قاسمی نژاد به مرحله یک چهارم نهایی برای جودو ایران آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در "ریودوژانیرو" برزیل جریان دارد در مبارزات وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی نژاد موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند. در این وزن 73 جودوکار حضور دارند که تیم ایران دو نماینده داشت.
 
امیر قاسمی نژاد در گروه C دور اول استراحت داشت، وی سپس به دیدار "الیسو هولو" از آنگولا رفت و در 63 ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و به دور سوم راه يافت. نماینده کشورمان در گام سوم به دیدار "دیگو تارکولاس" از السالوادور رفت و این حریف خود را نیز 3 دقیقه و 55 ثانیه ضربه فنی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی راه يافت. سرگروه تیم ملی ایران در این دور از رقابتها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در یک جدال سخت به دیدار "تشکریشویلی" از گرجستان خواهد رفت. این جودوکار گرجستانی دارای رنکینگ 2 جهان خواهد رفت. 
 
در همین وزن سعید مرادی در اولین دیدار خود به مصاف "مارتینز" از کوبا رفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه با دو امتیاز "یوکو" نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. 
 
این دور از مسابقات که از دوشنبه با حضور جودوکاران 123 کشور جهان آغاز شده تا روز شنبه ادامه خواهد داشت. 
 
کد خبر 2125642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha