۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۶

جودو قهرمانی جهان - برزیل

جواد محجوب با شکست برابر جودوکار ازبکی حذف شد

جواد محجوب با شکست برابر جودوکار ازبکی حذف شد

آخرین نماینده ایران در رقابتهای جودو قهرمانی جهان در نخستین دیدار خود مقابل  جودوکار ازبکستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.  

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودو قهرمانی جهان در بخش انفرادی روز شنبه شب با برگزاری مبارزات دو وزن مردان و یک وزن بانوان به پایان می‌رسد و این در حالی است که جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده ایران از دور مسابقات کنار رفت.  
 
وی که دور نخست استراحت داشت در دور بعد به دیدار "قربانوف" از ازبکستان رفت که در ثانیه پایانی دقیقه دوم در زمان اجرای فن بدل شد و بازنده تاتامی را ترک کرد تا آخرین نماینده ایران نیز از خیلی زود از جدول مسابقات کنار برود. 
 
تیم ایران در این دوره از مسابقات با پنج نماینده حضور يافت. سعید ملایی، الیاس علی اکبری، سعید مرادی، امیرقاسمی‌نژاد و جواد محجوب نمایندگان تیم ملی ایران در این مسابقات بودند که سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست، جودوکار مولداویایی اصل تیم ملی امارات را شکست داد و سپس به چین‌تایپه باخت و حذف شد. در همین وزن الیاس علی اکبری دور نخست استراحت داشت و سپس به جمهوری چک باخت و کنار فت. 
 
در وزن 81- کیلوگرم نیز سعید مرادی دور نخست به کوبا باخت و از دور مسابقات کنار رفت. امیر قاسمی‌نژاد هم در همین وزن ابتدا استراحت داشت و سپس جودوکارانی از آنگولا و السالوادور را شکست داد و پس از آن به نماینده گرجستان باخت و او نیز حذف شد. محجوب هم امروز شنبه به نماینده ازبکستان باخت و کنار رفت تا هر پنج نماینده ایران با شکست به تهران بازگردند. 
 
این دوره از مسابقات با حضور 678 جودوکار از 123 کشور جهان در برزیل جریان دارد. 
 
کد خبر 2126672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha