۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

از توابع فراهان/

ساختمان دهیاری تلخاب به بهره برداری رسید

ساختمان دهیاری تلخاب به بهره برداری رسید

اراک - خبرگزاری مهر: ساختمان دهیاری تلخاب از توابع شهرستان فراهان در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دهیار تلخاب در این مراسم شامگاه روز چهارشنبه به خبرنگار مهر گفت: این دهیاری در زمینی به مساحت هزار مترو در زیر بنای 220 متر مربع در یک طبقه می باشد که اعتباری بالغ بر 51 میلیون تومان هزینه شده است.

صفدر تلخابی افزود: سال گذشته کلنگ دهیاری به زمین خورد و امسال نیز به بهره برداری رسید که البته برای دیوار کشی 20 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیر عامل مجتمع دامداران تلخاب نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت:مجتمع دامداران تلخاب ظرفیت 6 هزار و 150 راس دام را دارد که در حال حاضر 5 هزار راس دام موجود می باشد.

ابوالقاسم رضایی افزود: مجتمع دامداران تلخاب دارای 123 عضو می باشد که از محل صندوق توسعه کشاورزی به 82 نفر از اعضای مجتمع وامی به مبلغ 90 میلیون تومان با سود 7درصد و بازپرداخت 4 ساله پرداخت شده است .

وی ادامه داد: مجتمع دامداران تلخاب در حال رکود بود و 15 واحد نیز به تملک بانک ها آمده بود که تزریق وام به واحد ها باعث شد از تملک بانک بیرون و باعث توسعه دامداری گردد.

وی در پایان افزود: در بازدید استاندار استان مرکزی مصوب شد 15 نفر باقی مانده اعضا نیز از وام 90 میلیون تومانی بهره مند و موفق به دریافت وام گردند.

کد خبر 2125319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha