۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

8پروژه عمرانی شازند به بهره برداری رسید/ کلنگ زنی پروژه استخر شنای شهر آستانه

8پروژه عمرانی شازند به بهره برداری رسید/ کلنگ زنی پروژه استخر شنای شهر آستانه

شازند- خبرگزاری مهر: هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 100میلیون ريال با حضور استاندار مرکزی در شهر شهباز شازند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این طرحها شامل ساختمان اداری شهرداری شهباز با 900 متر زيربنا و اعتبار 3 هزار و 500 میلیون ريال ، احداث سوله ماشین آلات با 225 متر و اعتبار هزار و 700میلیون ريال، بهسازی کانال معابر با حجم 200 متر و اعتبار هزار میلیون ريال، روکش آسفالت معابر با حجم 60 هزار متر مربع و اعتبار 10 هزار میلیون ريال، توسعه پارک شهر به مساحت 5 هزار متر مربع و اعتبار 600 میلیارد ريال، پیاده رو سازی معابر با حجم 5 هزار متر مربع و اعتبار هزار میلیون ريال، نرده گذاری و ایمن سازی مسیل ها  به طول 70 متر و اعتبار 300 میلیون ريال و جدول گذاری معابر با حجم 750 متر و اعتبار 2 هزار میلیون ريال  می باشد.

فرماندار شازند در حاشیه این افتتاح ظهر یکشنبه در گفتگو با مهر هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهای دولت در بخش های مختلف به مردم دانست  و گفت: باید حرکت مسئولان در چهارچوب ارزش های نظام اسلامی باشد.

مجید عسگری ابراز کرد: همه مسئولان در بخش های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی همچنین با اشاره به حضور استاندار مرکزی در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شازند امروز با حضور استاندار مرکزی و به مناسبت فرا رسیدن هفته ی دولت تعدادی از پروژه های عمرانی را مورد افتتاح قرار خواهد داد.

 عسگری با اشاره به کلنگ زنی پروژه استخر شنای شهر آستانه هم بیان کرد: این استخر در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و  با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

شهردار شهباز در مراسم افتتاح ساختمان اداری شهرداری شهر شهباز گفت: ساختمان شهرداری شهر شهباز با 900 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.

احمد الیاسی در مراسم افتتاح پروژه های این شهر در هفته ی دولت ابراز کرد:  همزمان با هفته ی دولت در شهر شهباز از توابع شهرستان شازند طرح های دیگری نیز شامل احداث سوله ماشین آلات، بهسازی کانال معابر، روکش آسفالت معابر، توسعه پارک شهر، پیاده رو سازی معابر، نرده گذاری و ایمن سازی مسیل ها و جدول گذاری معابر نیز به افتتاح رسیده است.

وی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها 20 میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری شهباز اعلام کرد.
 

کد خبر 2356529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha