۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

شعبانی فرد:

دولت یازدهم به درآمدزایی روستاها توجه کند/چرخه تولید اقتصادی در روستاها کند است

دولت یازدهم به درآمدزایی روستاها توجه کند/چرخه تولید اقتصادی در روستاها کند است

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی گفت: دولت یازدهم به درآمدزایی روستاها برای ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه آنها به شهرها توجه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد شامگاه روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دهیاری تلخاب افزود: اگر درآمد در روستاها بالا برود ماندگاری در روستاها بالا می رود.

وی با بیان اینکه برای کاهش تحریمها باید در روستاها برنامه ریزی کنیم خاطرنشان کرد: تنها راه کمک به دولت و پاسداری از خون شهدا افزایش تولیدات کشاورزی است.

شعبانی فرد با تاکید بر اینکه حدود 100 سال بود که فراهان باید به شهر تبدیل می شد تصریح کرد: قبل و بعد از انقلاب پرونده این شهرستان برروی میز وزارت کشور بود ولی با تلاش های صورت گرفته و علیرغم بی میلی هایی که از سمت وسوی همه دیدیم ولی با حلم و صبر موفق شدیم که ارزوی دیرینه مردم فراهان محقق شود.

شعبانی فرد اظهار داشت: بهترین آب آشامیدنی منطقه در خطه شما می باشد خوشبختانه منطقه خنجین به بخش تبدیل شده است و امیدواریم تلخاب نیز به بخش مرکزی تبدیل شود.

چرخه تولید اقتصادی در روستای تلخاب کند است

استاندار مرکزی با بیان اینکه چرخه تولید اقتصادی در روستاها به خصوص روستای تلخاب کند است که باید با عزمی راسخ کار کنیم تا به چرخه تولید برسیم ادامه داد: برای تبدیل شدن تلخاب به شهر یکی از مهمترین الویت های کاری ماست بستر آماده است ولی باید روال قانونی طی شود امسال 6 میلیارد تومان به بودجه شهرستان ها اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: در دولت یازدهم مشکل مردم، موضوع یارانه ها ، ارزاق و مشکلات اشتغال می باشد که ما باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی بیان داشت: تامین اعتبار،توسعه عمرانی رفع بیکاری و اشتغال از مهمترین مسائل کاری ماست که باید در نظر گرفته شود و درصدد حل مشکلات و مسائل باشیم.

 



 
 

کد خبر 2125338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha