۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

شعبانی فرد:

استراتژی پنتاگون وکاخ سفید جنگ مسلمانان علیه یکدیگر است

استراتژی پنتاگون وکاخ سفید جنگ مسلمانان علیه یکدیگر است

اراک - خبرگزاری مهر: استاندارمرکزی با تاکید بر اینکه استراتژی پنتاگون وکاخ سفید جنگ مسلمانان علیه یکدیگر است گفت: استراتژی پنتاگون و کاخ سفید بر این مبنا قرا گرفته است که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد شامگاه روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان فرمانداری فراهان افزود:  روش، منش،سیاست بنیان گذار و رهبر انقلاب اسلامی اعتماد به نفس را در ما زنده کرده است و به ما شخصیت وهویت داده است.

وی افزود: امروز ما توانستیم در صنایع های تکنولوژی ، رادیو داروها ودسترسی به فضا و مدیریت فضادر ارتفاع 6 هزار تا 40هزار کیلومتر مربع دسترسی پیدا کنیم.

شعبانی فرد اظهار داشت:نقشه شومی که به محوریت اسرائیل مطرح شده است که مسلمانان را به جان مسلمانان انداخته است و که از اندیشه و تفکر مرتجعین علماوهابیت منشا می گیرد.

وی بیان داشت: ما زیر بار ظلم نمی رویم ودر مقابل ظلم و ستیزی که توسط ایادی استکبار بر ما تحمیل می شود می ایستیم.

شعبانی فرد گفت: امروز در پالایشگاه امام خمینی شازند روزانه 70هزار تن مازوت را به بنزینیورو 4 تبدیل میکنیم در حالی که ادعای آمریکا تبدیل روزانه 30 هزار بشکه مازوت به بنزین می باشد ما این موفقیت را با توکل بر خدا وتوسل به ائمه و به خاطر اعتماد به نفسی که بنیان گذار انقلاب و رهبری در جوانان مابه وجود آورده است مدیون هستیم.

وی ادامه داد: با رویکرد دولت تدبیر و امید وبرای مبارزه با تنگاهای نظام سلطه باید دو برابر کار کنیم چرا که دولت در ابتدای راه است و باید به دولت مردان کمک شود کسانی که در حاشیه ها هستند باید کنار روند ما سرباز رهبر هستیم و تاروزی که تکلیف کنند کار میکنیم .

کسانی که در فتنه 88 رویکرد خود را روشن کردند امروز در لباس دیگری به صحنه آمده اند

استاندار استان مرکزی اظهار داشت: کسانی که در فتنه 88 رویکرد خود را روشن کردند امروز در لباس دیگری به صحنه آمده اند تا سنگ اندازی در کار دولت انجام دهند ولی باید بندانند که خادمان راستین ملت و رهبری اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

وی ادامه داد: انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور قطعا لطف الهی بود در شرایط بحرانی کشور و فشاری که نظام سلطه آورده است سکان دولت را به ایشان قرار دادند وخوشبختانه امروز دولت بدون اینکه یک روز تعطیل باشد به کار خودش ادامه می دهد.

شعبانی فرد اظهار داشت: این مملکت متعلق به امام زمان(عج) است و مشکلات مملکت با تدبیر و هدایت رهبری و تلاش ویژه دکتر روحانی حل خواهد شد و ما همه وظیفه داریم تا لحظه آخر که در مسئولیت هستیم خدمت گزار بی منت باشیم .

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در استان مرکزی تا به امروز 16 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و با توجه به فشاری که نظام سلطه آورده است 3.1 میلیارد دلارصادرات غیر نفتی داشته ایم و تاکنون 26 شهرک صنعتی احداث و 67 مورد ایجاد دانشگاه ها ی عالی و فضاهای اموزشی صورت گرفته است.

نرخ بیکاری در استان مرکزی 9 درصد است

وی ادامه داد: یک هزار کیلومتر راه روستایی از ساخت تا روکش در سطح استان انجام شده است و 4 هزار میلیارد تن در حوزه زیر ساختی کار انجام شده است و تمام روستاهای استان نزدیک به 98 درصد روستاها از گاز طبیعی برخوردار می باشند .

وی گفت: نرخ بیکاری در استان مرکزی 9 درصد است و در زمینه تولیدات کشاوزی 15 هزار تن گوشت سفید به 35 هزار تن گوشت مازاد خود اضافه و حدود 8 هزار تن

گوشت قرمز نیز به مازاد گوشت قرمز اضافه نموده ایم که احتیاجات استان های هم جوار و تهرانرا برطرف می نمائیم.

استاندار استان مرکزی در پایان افزود:تمام موفقیت ها و سربلندی ما از برکات خون مطهر شهدا و هدایت و سیاست های مقام معظم رهبری می باشد.

مجید مومنی فرماندار فراهان در ادامه گفت: در شهر فراهان بیش از 90درصد ادارات مستقر شده اند .

مومنی افزود:از سال 90 تا کنون یک هزار  جواز ساخت صادر شده است که 700 واحد تکمیل و تحویل داده شده است و 300 واحد باقی مانده که در دست ساخت می باشد.

در مسائل فرهنگی و اجتماعی رتبه 10 بودیم که به رتبه 4 ارتقاء نموده ایم

وی اظهار داشت :در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی رتبه 10 بودیم که خوشبختانه به رتبه 4 ارتقاء نموده ایم.

مومنی در خصوص پروژه های افتتاحی هفته دولت افزود:4مورد اصلاح معابر و شانه خاکی ورودی روستا ، 19 مورد ساخت ساختمان دهیاری و تحویل زمین به دهیاری ها ،9 مورد آسفالت شن ریزی و جدول گذاری صورت گرفته است .

فرماندار فراهان گفت: 1600 اشتغال پایدار به گونه ای که در توسعه کشاورزی رتبه اول را کسب نموده ایم که این مهم را مرهون دریافت وام برای مجتمع دامداری در تلخاب توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشیم.

وی در پایان افزود: برای توسعه ساختمان فرمانداری فراهان 120 میلیون تومان هزینه شده است و ایجاد 10 مرکز بهداشت به بزرگترین شبکه بهداشت بعد از اراک ساوه محلات ودلیجان شهر فراهان می باشد.


 

 

کد خبر 2125316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha