۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

در دومین روز از هفته دولت:

بهره برداری از 48 پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان مرکزی

بهره برداری از 48 پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: همزمان با دومین روز از هفته دولت بهره برداری از 48 پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار مرکزی ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمرانی و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از 8 سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: با حضور جهاد سازندگی در عرصه سازندگی کشور شرایط کشور با این حرکت جهادی تغییر یلفت.

وی با اشاره به حضور فرماندهان سپاه در حوزه سازندگی و اجرای پروژه های عمرانی بزرگ بعد از 8 سال جنگ تحمیلی بیان داشت: امروز در پیشرفته ترین پروژه های عمرانی کشور از سدسازی گرفته تا پروژه های نفتی و هایتکنولوژی می توانیم شاهد حضور فعالین عرصه جهاد سازندگی کور باشیم.

استاندار استان مرکزی گفت: استقلال، آزادی و خودکفایی ایران در بخشهای مختلف امروز مدیون حضور قدرتمند فرماندهانی است که روزگاری در جبهه های جنگ و امروز در عرصه سازندگی نام ایران را بلندآواره کردند.

شعبانی فرد با اشاره به تلاش دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت تضعیف سپاه افزود: دشمن  همواره در جهت تضعیف این نهاد مقدس و سربازان امام زمان که از نهضت عاشورا درس گرفتند اقدام کرده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل جهاد سازندگی است.

سردار صدیقی با اشاره به اعتبارات 970 میلیون تومانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی در سال گذشته بیان داشت: این اعتبار با کمک ددهیاران، بخشداران و فرمانداران در راه رفع محرومیت از چهره مناطق محروم هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای 83 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی گفت: از این تعداد 48 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد و 23 پروژه در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآورشد: خانه های عالم، غسالخانه، پل روستایی، خانه بهداشت و یک مورد مدرسه کوچک مهترین پروژه های اجرایی استان مرکزی در بخش محرومین زدایی را شامل می شوند.

 

کد خبر 2122482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha