۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

با حضور استاندار مرکزی/

مجتمع مسکونی مدد جویان بهزیستی در آشتیان افتتاح شد/افتاح آمفی تئاتر روباز مرحوم علی حاتمی در تفرش

مجتمع مسکونی مدد جویان بهزیستی در آشتیان افتتاح شد/افتاح آمفی تئاتر روباز مرحوم علی حاتمی در تفرش

اراک- خبرگزاری مهر: همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی مجتمع مسکونی 20 واحدی مدد جویان بهزیستی شهرستان آشتیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آشتیان ظهر دوشنبه در این مراسم گفت: این مجتمع مسکونی از سال 90 برای مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان آشتیان در دست احداث می باشد.

حسین شاه بابایی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 870 متر مربع و با زیربنایی حدود 2200 متر مربع در پنج طبقه احداث شده است.

وی ابراز کرد: مجتمع مذکور دارای 10 واحد دو خوابه، 5 واحد 3 خوابه و 5 واحد یک خوابه برای مددجویان تاسیس شده است.

شاه حسینی با اشاره به اینکه 20 خانوار در این مجتمع ساکن می شوند، اظهار داشت: در این مجتمع 6 خانواده معلول، 8 خانواده زن سرپرست خانوار و 4 خانواده نیازمند ساکن می شوند.

رئیس اداره بهزیستی آشتیان اعتبار احداث این پروژه را 730 میلیون تومان خواند و عنوان کرد: این مجتمع با 400 میلیون تومان وام مسکن، 110 میلیون تومان کمک بلاعوض سازمان بهزیستی ، 110 میلیون تومان کمک خیرین و 95 میلیون تومان آورده متقاضیان احداث شده است.

افتتاح نمادین بیمارستان 32 تخت خوابه فراهان

در دومین روز از هفته ی دولت و با حضور مقیمی استاندار مرکزی بیمارستان 32 تخت خوابه شهرستان فراهان به طور نمادین افتتاح شد.

رئیس شبکه ی بهداشت شهرستان فراهان در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: این بیمارستان در بلوار امام خمینی(ره)  شهر نخجین واقع شده است.

محمدرضا فرمهینی با اشاره به اینکه این بیمارستان حدود 13 سال پیش توسط خیری به نام آقای خسروانی احداث شده است، ابراز کرد: این بیمارستان تاکنون بلا استفاده باقی مانده است و اینک با به توافق رسیدن خیر این پروژه و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، این بیمارستان به طور نمادین توسط استاندار مرکزی مورد افتتاح قرار گرفته است.

وی با اشاره به واگذاری بیمارستان 32 تخت خوابه فراهان گفت: این بیمارستان بعد از واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی باید تعمیر و تجهیز شود که در فاز اول آن قرار است این بیمارستان با 10 تخت خواب و در بخش های جراحی عمومی، داخلی، زنان و زایمان و اطفال، اورژانس و رادیولوژی جهت ارائه خدمات به مراجعین راه اندازی شود.

رئیس شبکه ی بهداشت شهرستان فراهان ادامه داد: برای تعمیر این بیمارستان هزینه ای حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای تجهیزش نیز هزینه ای حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان پیش بینی می شود.

افتتاح هتل مروارید در مجتمع توریستی شهر فرمهین

همچنین با حضور استاندار مرکزی هتل و رستوران مجتمع فرهنگی توریستی شهر فرمهین (مروارید) افتتاح شد.

شهردار فرمهین در مراسم افتتاح این هتل و رستوران گفت: مجتمع توریستی فرهنگی مروارید شهر فرمهین در زمینی به مساحت 5/12 هکتار احداث شده است.

رضا سربندی فراهانی افزود: رستوران این مجتمع در زمینی به مساحت 700متر مربع و با هزینه ای حدود 600 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: هتل این مجتمع هم با زیربنای 2400 متر مربع شامل تالار و هتل، با هزینه ای حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان احداث شده است.

شهردار فرمهین اضافه کرد: این مجتمع دریاچه نیز دارد که در صورت به اتمام رسیدن در سال آینده افتتاح خواهد شد.

سربندی فراهانی همچنین در مراسم افتتاح بوستان شهدای گمنام شهر فرمهین نیز بیان داشت: بوستان شهدای گمنام این شهر با هزینه ی دریافتی 35 میلیون تومان از استاندار مرکزی و نصب المان شهدا امروز مورد افتتاح قرار گرفته است.

گفتنی است افتتاح کارگاه اشتغال روکش صندلی روستای نظام آباد از دیگر پروژه هایی بود که توسط استاندار مرکزی در شهرستان فراهان افتتاح شد.

افتاح آمفی تئاتر روباز مرحوم علی حاتمی در تفرش

آمفی تئاتر روباز مروحو علی حاتمی نیز با حضور استاندار مرکزی در شهرستان تفرش با گنجایش یک هزار و 500 تا سه هزار نفر افتتاح شد.

همچنین مسیر جدید گیان نی با اعتبار 19 میلیون تومان و شرکت تعاونی فرش تفرش نیز به بهره برداری رسید.
 

کد خبر 2357253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha