۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۸

حسین فرکی:

دنبال بازی دفاعی برابر پرسپولیس نیستیم/ صدرنشینی را حفظ می‌کنیم

دنبال بازی دفاعی برابر پرسپولیس نیستیم/ صدرنشینی را حفظ می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به دیدار این تیم برابر پرسپولیس تهران گفت: این دیدار به دلایل مختلف از اهمیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار است ولی استراتژی ما در این دیدار انجام یک بازی دفاعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر پرسپولیس تهران در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: اهمیت این دیدار را می‌توان از تعداد زیاد خبرنگارانی که در نشست خبری حضور پیدا کرده‌اند فهمید. در این چند روز هم در صدا و سیما و هم خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های به دفعات در خصوص این بازی پرداخته بودند.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل اهمیت بازی دو تیم به جایگاه تیم‌ها باز می‌گردد. خود پرسپولیس و بازیکنانی که در این فصل جمع کرده است هم دلیلی است برای اهمیت دو چندان بازی دو تیم. آنها از کادر فنی خوبی برخوردار هستند و با توجه به این که در دیدار قبل باخته بودند قبل از دربی به دنبال این هستند که شرایط خوبی را برای خود فراهم کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما به خودمان امیدوار هستیم و می‌خواهیم بازی را ارایه کنیم که تماشاچی لذت ببرد. از طرفی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم تا جایگاه خودمان را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنیم که این کار آسان نخواهد بود.

فرکی با تاکید بر این که هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستند، گفت: ما به عنوان مهمان و پرسپولیس به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم که این به حرف و نوشتن و گفتن نیست بلکه باید در زمین این موضوع را ثابت کنیم و با شروع و پایان بازی مشخص می‌شود کدام تیم می تواند از پس این کار بر بیاید. هم ما و هم پرسپولیس از بازیکنان جوانی سود می‌بریم که در آینده فوتبال ایران را شگفت‌زده خواهند کرد.

وی در خصوص استراتژی این تیم در مقابل پرسپولس گفت: استراتژی ما این است که دفاعی بازی نکنیم و رو به جلو حرکت کنیم و با توجه به اینکه صدرنشین هستیم در پی آن هستیم که این مساله را تداوم ببخشیم.

سرمربی تیم فولاد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این صدرنشینی موجب مغرور شدن بازیکنان شما خواهد شد یا خیر؟، گفت: من به بازیکنانم توصیه کردم که بدون غرور بازی کنند و در خصوص بازیکنان حریف هیچ صحبتی نکنند و اگر می‌خواهند صدرنشین باقی بمانند تنها با تلاش است نه با غرور و صحبت.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما اهل کری خواندن نیستند و تنها به دنبال این هستند که جایگاه خودشان را با یک بازی خوب و با آرامش کامل تداوم ببخشند.

حسین فرکی در خصوص اتفاقات اخیری که در فوتبال افتاده و باعث شده از برخی تیم‌ها کسر امتیاز شود، گفت: در فوتبال ما اتفاقات خوب و بد وجود دارد کار اشتباه و درست نیز وجود دارد اما کسر امتیاز به نظر من حق را از یک عده گرفته و به عده‌ای دیگر می‌دهد.

وی‌ افزود: باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و حتی این یک امتیاز می‌تواند در پایان فصل باعث صعود یا سقوط و حتی از دست دادن قهرمانی برای یک تیم شود و من امیدوار هستم که همه چیز به طور کامل رعایت شود تا چنین اتفاقاتی پیش نیاد.

وی در خصوص جدایی بختیار رحمانی از فولاد خوزستان و پیوستن این بازیکن به یک تیم خارجی گفت: من هم مثل شما تنها این را در روزنامه‌ها خواندم و اگر قرار باشد این بازیکن از ما جدا شود قطعا باید با من هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا داور دیدار پرسپولیس و فولاد به دلیل دربی پایتخت که هفته آینده برگزار خواهد شد، محتاطانه قضاوت خواهد کرد یا خیر؟، گفت: به نظر من چنین چیزی نیست داوران ما همیشه عادلانه قضاوت می‎کنند و از شجاعت خاصی برخوردار هستند و مطمئن باشید که آنها چنین کاری را انجام نخواهند داد.

وی در پایان و در خصوص لغو اردوی تیم ملی نیز گفت: در اردوهایی که برای تیم ملی مفید هستند باید در زمان مقرر برگزار شوند اما اردوهایی که چندان فایده‌ای برای فوتبال ایران ندارند و حتی به لیگ نیز ضربه می‌زنند نباید برگزار شود و من در آخر آرزومندم که تحت هر شرایطی تیم ملی کشورمان موفق باشد.

 

کد خبر 2125446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha