۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۲۲

حسین فرکی پس از شکست فولاد:

شایسته خوردن سه گل نبودیم/ امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم

شایسته خوردن سه گل نبودیم/ امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: از نتیجه‌ای که رقم خورد راضی نیستم و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پس از شکست 3 بر یک امروز جمعه تیمش برابر پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: گل اول باعث شد استرس پرسپولیس از بین برود و به یک روحیه برای بازیکنان این تیم تبدیل شود. ما پیش بینی کرده بودیم پرسپولیس در دقایق ابتدایی حمله کند و به گل برسد. من به بازیکنان هم گفته بودم حریف روی ضربات ایستگاهی به گل می رسد.

وی در ادامه ارزیابی اش از دیدار برابر پرسپولیس افزود: متاسفانه روی گل اول غافل شدیم. قبل از این گل می‌توانستیم به وسیله بازیکن شماره 20 به گل دست پیدا کنیم اما او در زدن ضربه آخر بی‌دقت بود. توپ ما گل نشد اما توپ پرسپولیس گل شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از نتیجه بازی راضی نیستم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم چرا که آنها شرایط دشواری را سپری می‌ردند اما الان به شرایط خوبش بر می‌گردد. ولی از تیم خودم در نیمه اول رضایت نداشتم اما نیمه دوم بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و توپ را به راحتی می‌گرداندند اما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.

وی اضافه کرد: قابل پیش بینی هم بود پرسپولیس از این فرصت استفاده کند و به گل دست پیدا کند. تلاش کردیم که فاصله گل‌ها را کم کنیم اما فقط در دقایق آخر به گل رسیدیم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده این امتیاز را جبران کنیم.

فرکی در مورد عملکرد داور این بازی هم تاکید کرد: باید از تیم داوری هم کاملا رضایت دارم. دست شان درد نکند. قضاوت خیلی خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: گلی که ما خوردیم به خاطر این بود که تمرکز نداشتیم. این گل عامل بدشانسی ما بود. ما همیشه روی گل اول حساس هستیم. باید گل اول را بزنیم و گل اول را نخوریم. البته این فرضیه صددرصدی نیست اما وقتی گل اول را بزنی بهتر می‌توانی بازی کنی. شاید بشود شرایط را برگردان اما اکثرا این شرایط بر بازی ما حاکم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که چرا در حد صدرنشین نبودید گفت: اگر بخواهیم خودمان را با رقیبان‌مان مقایسه کنیم، از آنها خیلی جلوتر هستیم. تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کردند، بازیکنان خوبی هم گرفته‌اند اما پایین‌تر از ما هستند. ما تلاش زیادی کرده‌ایم اما شایسته خوردن سه گل نبودیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد در نهایت با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

کد خبر 2126030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha