۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۳۸

خطیبی در گفتگو با مهر:

شرایط گسترش بهتر از استقلال است/ رسول در اوج خداحافظی کرد!

شرایط گسترش بهتر از استقلال است/ رسول در اوج خداحافظی کرد!

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: شرایط ما بهتر از استقلال صنعتی است و می‌خواهیم مقابل این تیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

حسین خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال صنعتی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هفته گذشته بازی سختی مقابل راه آهن داشتیم و با برد روحیه بخش آن مسابقه، شرایطمان خیلی بهتر شده است. در روزهای گذشته هم خوب تمرین کرده‌ایم و سعی می‌کنیم مقابل استقلال با استفاده از امتیاز میزبانی به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه استقلال صنعتی هم بازی‌های خوبی از خودش به نمایش می‌گذارد، یادآور شد: با وجود اینکه دو بازیکن مصدوم داریم ولی با این حال شرایط ما بهتر از استقلال صنعتی است. ما سه مسابقه آخر این تیم را آنالیز کرده‌ایم و با شناخت کامل به مصاف آنها خواهیم رفت.

مربی تیم گسترش فولاد درباره پیش بینی‌اش از جایگاه این تیم در انتهای فصل، تاکید کرد: هدف ما این است که تیم گسترش جزو هشت تیم جدول باقی بماند ولی بازیکنان ما اگر به خودباوری برسند می‌توانیم در سال اول حضورمان در لیگ برتر جزو شش تیم هم قرار بگیریم.

وی در پایان درباره خداحافظی رسول خطیبی هم از فوتبال، گفت: به نظرم رسول در اوج از فوتبال خداحافظی کرد! او می‌خواست تمرکزش روی مربیگری باشد و در آرامش کار کند در حالی که می‌توانست به فوتبالش ادامه بدهد.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ساعت 18 فردا پنجشنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در شهر تبریز به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان خواهد رفت.

کد خبر 2128676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha