۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۲۶

جلالی:

گفته بودم تراکتورسازی روز به روز بهتر می‌شود

گفته بودم تراکتورسازی روز به روز بهتر می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: مطمئمن بودم و پیش از این هم گفته بودم که تیم ما روز به روز بهتر شده و نتایج خوبی کسب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی بعد از پایان مسابقه تیمش با صبای قم در هفته هشتم از دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام که به برتری تراکتور سازی تبریز انجامید، تصریح کرد: من پیش از این هم گفته بودم که اگر می خواهیم تراکتور سازی در لیگ برتر نتیجه خوب بگیرد باید صبر و تحمل زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در واقع باید اینگونه تاکید کنم که کار ما در تراکتور سازی یک کار از پیش طراحی شده است که در آینده جواب می دهد و شما دیدید که در مقابل تیم صبای قم با وجود فوتبال خوبی که ارائه کرد، ما یک سر و گردن بالاتر بودیم و فوتبالی انجام دادیم که در شان تراکتور سازی و هوادارانش است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیان داشت: من این برد را به هواداران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز تقدیم می کنم، ما در نیمه دوم صبا را زیاد تحت فشار قرار دادیم و در نهایت توانستیم با دو گلی که بر اساس تاکتیک های تیمی به دست آوردیم، دروازه صبا را باز کنیم.

وی یادآور شد: ما بعد از تساوی در نیمه نخست بازی شناخت کاملی از تیم صبا به دست آوردیم و در نیمه دوم برای دست یابی به دروازه این تیم و زدن گل برتری تعویض هایی انجام دادیم که بر حرکت هجومی تیم بیافزاید، خوشبختانه این تعویض ها جواب داد و توانستیم گل های دوم و سوم را به ثمر برسانیم.

جلالی در خصوص تماشاگران تیم تراکتور سازی که گویا هفته گذشته در ورزشگاه به عملکرد تراکتور سازی اعتراض کرده بودند، تصریح کرد: آنها هر چقدر که فریاد بزنند و بیشتر برای تراکتورسازی دل بسوزانند ما بیشتر انگیزه می گیریم و با قدرت بالاتر کار می کنیم.

گفتنی است: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور توانست صبای قم را با نتیجه سه بر یک شکست داده و با کسب 15 امتیاز جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر را مستحکم تر از گذشته کند.
 

کد خبر 2129834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha