۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۰۷

آندرانیک تیموریان:

استقلال پنج موقعیت گلزنی داشت/ دو تیم احتیاط کردند تا بازنده نباشند

استقلال پنج موقعیت گلزنی داشت/ دو تیم احتیاط کردند تا بازنده نباشند

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که شرایط خاص دربی همواره این گونه بوده است گفت: ما در این بازی دفاعی بازی نکردیم وگرنه 5 موقعیت گلزنی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: 270 دقیقه است که دربی گل نداشت و شرایط دربی همیشه همین گونه است شاید اگر 545 دقیقه هم بازی می کردیم اتفاقی نمی افتاد.

وی در خصوص داور مسابقه عنوان کرد: داوری هم شرایط خاص خودش را داشت ولی من فکر می کنم کمک داوران در چند صحنه اشتباهاتی را مرتکب شدند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تیم شما بیش از حد دفاعی بازی نکرد گفت: به نظر من ما دفاعی بازی نکردیم. دربی همیشه این گونه بوده و ربطی به این دیدار خاص ندارد. اگر ما دفاعی بودیم پس چرا پنج موقعیت گلزنی را بازی کردیم.

تیموریان در خصوص بازی خود در دربی 77 تصریح کرد: از من نپرسید که از بازی خودم راضی بودم یا خیر. این را باید آقای قلعه نویی عنوان کنند که چقدر از کیفیت بازی من رضایت داشتند.

وی همچنین با اشاره به غیبت خسرو حیدری در این دیدار گفت: خسرو بازیکن فیکس تیم استقلال در چند سال اخیر بوده و جزو یاران موثر استقلال است ما امروز صبح متوجه شدیم که او شرایط بازی را پیدا نکرده است. همانطور که هاشم بیگ زاده هم به خاطر مصدومیت در دیدار قبل نتوانست به این بازی برسد.

تیموریان در خصوص تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس هم خوب بود. به نظر بازی در مجموع 50-50 پیش رفت اما موقعیت های گلزنی ما بیشتر از تیم حریف بود. دو تیم در واقع محتاطانه بازی کردند چرا که دوست نداشتند در دربی شکست بخورند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 2130185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha