۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با مهر:

ستاره‌های روی یقه پیراهن استقلالی‌ها کار غیرقانونی نبود

ستاره‌های روی یقه پیراهن استقلالی‌ها کار غیرقانونی نبود

کارشناس حقوقی و داوری فوتبال با تاکید بر این که داوری دربی 77 پایتخت موضوع خاصی برای کارشناسی نداشته است، گفت: ستاره‌هایی که روی یقه پیراهن استقلالی‌ها حک شده بود کار غیرقانونی نبوده است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با مهر، در خصوص تحلیل‌های خود از داوری دربی 77 پایتخت خاطرنشان کرد: به نظرم این بازی هیچ چیز خاصی نداشت. حرف زدن درباه دربی و داوری آن مثل این است که یک خواب را تعبیر کنیم چرا که واقعا هیچ اتفاقی را در طول 90 دقیقه مشاهده نکردیم.

وی درباره اخطارهایی که فغانی در این بازی به بازیکنان دو تیم نشان داد نیز عنوان کرد: بازی هیچ چیزی نداشت. اخطارهایی که فغانی به بازیکنان داد هم در شرایط معمول بود و نکته ویژه‌ای نبوده که روی آنها بحثی صورت بگیرد. این اخطارها هم تاثیری در روند بازی دو تیم نداشت.

این کارشناس در واکنش به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر این که صادقیان باید به خاطر خطا روی نکونام اخراج می‌شد، گفت: در بازی به هیچ عنوان نباید بازیکنی از زمین مسابقه اخراج می‌شد بنابراین صحنه‌ای رخ نداده بود که مستحق کارت قرمز باشد. دربی روز جمعه بیشتر یک پینگ پنگ بود تا فوتبال.

نصیرزاده درباره سه ستاره‌ای که استقلالی‌ها به خاطر تعداد قهرمانی‌هایشان در لیگ برتر روی یقه پیراهن خود حک کرده بودند، گفت: من قواعد این کار را نمی‌دانم. هر تیمی می‌تواند در همان رده‌ای که بازی می‌کند این کار را انجام دهد بنابراین چون استقلالی‌ها در بازی داخلی اقدام به این کار کردند پس کار آنها غیرقانونی نبوده است.

کد خبر 2130335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha