۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

امیر قلعه نویی:

به خاطر حرف و حدیث‌ها با سه مهاجم بازی کردیم/ از دو بازیکن راضی نیستم

به خاطر حرف و حدیث‌ها با سه مهاجم بازی کردیم/ از دو بازیکن راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به دنبال حفظ رکورد خود مقابل پرسپولیس نبود، تاکید کرد: من به خاطر همین حرف و حدیث‌ها تیم خودم را با سه مهاجم به میدان فرستادم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از تماشاگرانی که از راه دور و نزدیک برای تماشای دربی خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند قدردانی می‌کنم. به نظرم آنها به همراه داوران برنده واقعی دیدار دربی بودند.

وی در خصوص دیدار آتی استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است که یک مربی حرفه‌ای دارد. آنها در سه هفته اخیر دو برد داشتند که نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنند. در نهایت باید بگویم بازی سختی پیش روی ما قرار دارد.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: شرایط ما ایده‌آل نیست. مسال مالی بزرگترین مشکل ما در شرایط کنونی است و بازیکنان انگیزه می‌خواهند. شاید پنج، شش بازیکن تیم مقداری پول دریافت کرده‌اند اما بقیه بازیکنان تاکنون دریافتی نداشته‌اند. فتح‌الله‌زاده و هیات مدیره تلاش می‌کنند اما بازیکنان نیاز به انگیزه دارند.

وی اضافه کرد: باید به استقلال نگاه ملی داشت. متاسفانه هم به جابجایی دولت برخورد کردیم و هم وزیر مشخص نشده است. هر روز فردی که بلیت‌ها را برایمان رزرو می‌کندT تماس می‌گیرد و می‌گوید اگر پول ندهید بلیت‌ها را به فروش می‌رسانیم. با وجود همه این مشکلات بازیکنان به خاطر مردم و پیراهن استقلال با تمام وجود بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی در خصوص غایبان دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: حیدری، بیگ‌زاده و اکبرپور مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. شرایط جمشیدیان هم مساعد نیست و پژمان نوری نیز سه اخطاره شده است. ذوب‌آهن با مربی خیلی خوبی که دارد جلوی ما با انگیزه‌های زیادی بازی خواهد کرد و این کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دربی روز جمعه نیز عنوان کرد: همین حالا به اتفاق همکارانم چندین بار فیلم بازی را تماشا کردیم و آنطور که انتقاد می‌کنند هم بد نبودیم، ما دو بازیکن کلیدی خود را نداشتیم و در نیمه اول اکبرپور را هم از دست دادیم در حالی که حریف همه یارانش را در اختیار داشت و خلعتبری هم به آنها اضافه شد. با این حال گردش توپ و موقعیت‌های ما بهتر بود.

وی در خصوص حفظ رکورد نباختنش مقابل پرسپولیس تاکید کرد: هم گردش توپ ما بهتر بود و هم تعویض‌هایی که انجام دادیم کاملا رو به جلو بوده‌اند. ما چهار کرنر ارسال کردیم و آنها سه کرنر داشتند. کارت زرد حریف هم بیشتر از ما بود. ما سه موقعیت بالای 80 درصد داشتیم و به خاطر همین حریف و حدیث‌ها بود که تیم را با سه مهاجم به میدان فرستادم و از مهاجم کم نکردم تا مدافع اضافه کنم.

قلعه‌نویی در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی نیز گفت: از فرهاد راضی هستم او خیلی خوب کار کرد. البته در چنین بازی‌هایی باید قدر کوچکترین فرصت را دانستT من از دو بازیکن خودم راضی نبودم اما نامی از آنها نمی‌برم.

کد خبر 2130877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha