۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

برای حضور در باشگاه‌های آسیا؛

نماینده بسکتبال ایران چهارشنبه راهی اردن خواهد شد

نماینده بسکتبال ایران چهارشنبه راهی اردن خواهد شد

تیم بسکتبال ماهان به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا روز چهارشنبه راهی اردن، محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماهان تنها نماینده ایران در بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که با نایب قهرمانی در غرب آسیا سهمیه شرکت در این مسابقات را کسب کرد.

این دوره از مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 22 تا 30 شهریورماه در امان اردن برگزار می‌شود. به همین منظور تیم ماهان روز چهارشنبه راهی اردن خواهد شد. این تیم برای حضور در این مسابقات از چهار بازیکن کمکی بهره می‌گیرد. 

مهراد آتشی، محمدرضا اکبری، جواد داوری، مهدی کامرانی، آرن داوودی، سانی بچیرویچ، مهدی شیرجنگ، اوشین ساهاکیان، جاش عسلین، محمد ترابی، جابر روزبهانی و حامد حدادی بازیکنانی هستند که در جام باشگاه‌های آسیا فولاد را همراهی خواهند کرد.

تیم ماهان در گروه A مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا با تیم های  ASU اردن، الجیش سوریه، الهلا بحرین و خاص برانکاس مغولستان برگزار می‌کند. رقابت‌های گروه B هم با حضور الریان قطر، دهوک عراق، ONGC هند و کاپچاکای قزاقستان برگزار می‌شود. نماینده فیلیپین دیگر تیم حاضر در این مسابقات است که از شرکت در رقابت‌ها انصراف داد.

کد خبر 2131230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha