۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

جام بیست و چهارم با 9 تیم برگزار می‌شود؛

فیلیپین از حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا انصراف داد

فیلیپین از حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا انصراف داد

فیلیپینی‌ها در فاصله چهار روز مانده تا آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا از شرکت در این دوره از رقابت‌ها کناره‎گیری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده فیلیپین با نام اسمارت گیلاس یکی از شرکت کنندگان در مسابقات 2013 بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بود اما در فاصله چهار روز مانده به آغاز این رقابت‌ها از سوی برگزار کننده مسابقات اعلام شد که این تیم کناره‌گیری خود را اعلام کرده است. بر این اساس بر روی نام اسمارت گیلاس در میان دیگر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا خط قرمز کشیده شده است.

بدین ترتیب و با توجه به کناره‌گیری نماینده فیلیپین، این دوره از مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با حضور 9 تیم برگزار خواهد شد. در گروه B این مسابقات با توجه حذف شدن نماینده فیلیپین، رقابت میان 4 تیم دنبال میشود. الریان قطر، دهوک عراق، ONGC هند و کاپچاکای قزاقستان تیم‌های حاضر در این گروه هستند.

ماهان هم نماینده ایران در مسابقات 2013 بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که به عنوان نایب قهرمان غرب آسیا در این دوره رقابت‌ها حاضر خواهد شد. ماهان دیدارهای مقدماتی خود را در گروه A و با تیم‌های ASU اردن، الجیش سوریه، الهلا بحرین و خاص برانکاس مغولستان برگزار می‌کند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 22 تا 30 شهریور ماه به میزبانی امان اردن برگزار می‌شود. با انصراف فیلیپین کشورهای جنوب شرق آسیا نماینده‌ای در این رقابت‌ها نخواهند داشت.

فیلیپین در حالی در بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا غایب خواهد بود که نمایندگان این کشور طی ادوار مختلف حضور در این رقابت‌ها موفق به کسب 4 مدال طلا و یک مدال برنز شده‌اند. از حیث مدال آوری فیلیپین با 5 مدال در رده سوم کشورهای مدال آور این رقابت‌ها قرار دارد.

کد خبر 2132048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha