۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۲۵

گزارش تمرین استقلال؛

قلعه‌نویی به جای تمرین به دیدار وزیر رفت/ غیبت حیدری و تاخیر تیموریان

قلعه‌نویی به جای تمرین به دیدار وزیر رفت/ غیبت حیدری و تاخیر تیموریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به دلیل حضور در نشست با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در تمرین امروز غایبت بود که در این تمرین گوران لاوره پس از مدتها غیبت، در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال تهران پس از یک روز استراحت از ساعت 17:30 دقیقه و با حضور بیش از 200 تماشاگر در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد که در این تمرین امیر قلعه‌نویی به دلیل حضور در نشست با رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در تمرین امروز حضور نداشت.

همچنین گوران لاوره که به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی‌اش در تمرینات روزهای اخیر حضور پیدا نمی‌کرد، امروز و پس از رفع این مشکلات، در تمرین آماده‌سازی آبی‌پوشان تهرانی شرکت و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

رضا حسن‌زاده و شاهین بیانی دو بازیکن پیشین استقلال که امروز جزئ پیشکسوتان استقلال محسوب می‌شوند، در تمرین حضور داشتند و حدود 20 دقیقه پس از تماشای تمرین کمپ را ترک کردند. از نکات جالب حضور شاهین بیانی در تمرین این بود که وی به سمت برادرش نرفت. شاید این دو برادر همانند برادران مظلومی روابط حسنه‌ای با یکدیگر ندارند.

سیاوش اکبرپور و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت جزو غایبان تمرین امروز محسوب می‌شدند. البته امیرحسین صادقی و سیدمهدی رحمتی چند لحظه‌ای از تمرینات گروهی جدا شده و با حسن‌زاده و بیانی خوش و بش کردند.

آندرانیک تیموریان و مهدی نظری با 20 دقیقه تاخیر در تمرین حضور داشتند که ترافیک را علت این تاخیر عنوان کردند. هاشم بیگ‌زاده و احمد جمشیدیان به طور انفرادی زیر نظر مربی بدنساز تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

در آغاز تمرین با توجه به اینکه سرمربی استقلال حضور نداشت، بازیکنان بدون هیچ صحبتی تمرینات خود را آغاز کردند. بازیکنان ابتدا در حضور 10 دقیقه دور زمین دویده و پس از گرم کردن بدن‌های خود به بازی آقاوسط پرداختند.

در آیتم بعدی نفرات حاضر در تمرین در غالب دو تیم سبز و آبی یک فوتبال همراه با کارهای تاکتیکی را با دو دروازه کوچک انجام دادند. بخش پایانی تمرین هم به فوتبال درون تیمی، آنهم در دروازه بزرگ اختصاص داشت.

کد خبر 2132431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha