۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۰

منصور پورحیدری تاکید کرد:

بحث‌های کلی با سرپرست وزارت ورزش داشتیم/ صحبت از رفتن کسی نشد

بحث‌های کلی با سرپرست وزارت ورزش داشتیم/ صحبت از رفتن کسی نشد

عضو هایت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد در نشست اعضای هیات مدیره این باشگاه با سرپرست وزارت ورزش و جوانان مباحث کلی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورحیدری در پایان تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال در خصوص نشست اعضای هیات مدیره این باشگاه با سیدرضا صالحی امیری ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست مباحث کلی در مورد آینده و شیوه اداره آن مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا در این نشست بحثی در مورد تغییر مدیریت یا اعضای هیات مدیره هم مطرح شد، افزود: خیری از رفتن کسی نیست و تغییری در باشگاه صورت نخواهد گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال صالحی امیری را فردی بسیار خوب و منطقی ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدوارم بحث‌های مطرح شده به موفقیت باشگاه در آینده کمک بهتری کند. البته در این نشست بحث مشکلات مالی مطرح نشد زیرا بالاخره رسیدگی به این مسئله راهکارهای مخصوص به خود را دارد.

وی در مورد اینکه آیا امیر قلعه‌نویی در این جلسه در مورد حل مشکلات مالی هم درخواستی از سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشت؟، تاکید کرد: چنین مسائلی مطرح شد اما همانطور که گفتم در این نشست بحث‌های کلی در مورد آینده باشگاه مطرح شد.

پورحیدری در پایان در مورد دیدار برگشت استقلال با بوریرام تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا استقلال در آن مسابقه بهتر می‌کند و شانس بیشتری برای موفقیت و صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت زیرا حریف تایلندی برای جبران گل خورده از لایه‌های دفاعی خارج شده و همین مسئله به سود استقلال خواهد بود.

 

کد خبر 2132436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha