۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۲

میرشاد ماجدی تاکید کرد:

نیازمند حمایت مسئولان هستیم/ دشمن اصلی‌ ما، هوای شرجی تایلند است

نیازمند حمایت مسئولان هستیم/ دشمن اصلی‌ ما، هوای شرجی تایلند است

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال در لیگ قهرمانان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است، گفت: دشمن اصلی ما در تایلند شرایط بد آب و هوایی این کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در پایان تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به لحاظ روحی - روانی و جسمی بازیکنان‌مان در شرایط خوبی بسر می‌برند و آماده هستند تا بتوانند جزو 4 تیم برتر آسیا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اصلی ما در تایلند آب و هوای این کشور است چرا که شرجی بودن آن باعث می‌شود بازیکنان ما دچار مشکل شوند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: البته ما برای رفع این مشکل چند روزی زودتر به تایلند می‌روند تا بازیکنانمان با شرایط آب و هوایی آنجا تطبیق پیدا کرده تا روز بازی آماده باشند و مشکل خاصی برای آنان پیش نیاید.

وی در ادامه افزود: از بانکوک تا شهر بوریرام 380 کیلومتر است که ما این مسیر را با اتوبوس طی خواهیم کرد. همچنین بازیکنان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند از آن مسابقه مهم سربلند بیرون بیایند.

ماجدی در پایان گفت: با پیروزی مقابل بوریرام تایلند به مرحله بعد صعود خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا افتخاری دیگر برای ایران بدست بیاوریم.

کد خبر 2132434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha