۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

تساوی تیم فوتبال زیر 17 سال مقابل صنعت ساری

تساوی تیم فوتبال زیر 17 سال مقابل صنعت ساری

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان آماده می‌کند، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم بزرگسالان صنعت ساری به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال زیر 17 سال ایران و بزرگسالان صنعت ساری که دوشنبه عصر در ورزشگاه راه‌آهن تهران برگزار شد، درحالی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید که گل تساوی شاگردان علی دوستی‌مهر در دقایق پایانی این بازی به ثمر رسید.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده اما در ابتدای نیمه دوم تیم صنعت ساری به گل برتری دست یافت. این گل تا دقیقه 72 پا بر جا بود که محمد بازاج توانست نخستین گل تیم زیر 17 سال ایران را وارد دروازه تیم صنعت ساری کند. چند دقیقه بعد تیم صنعت ساری به گل رسید اما امیرمحمد مظلوم در دقیقه 85 توانست گل دوم تیم ایران را به ثمر برساند تا این مسابقه با تساوی به پایان برسد.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم نوجوانان ایران صبح امروز سه‌شنبه بازیکنان استراحت می‌کنند و از ساعت 17:30 دقیقه بعدازظهر در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین ریکاوری را زیر نظر مربیان انجام خواهند داد.

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات آماده می‌کند. شاگردان دوستی‌مهر در گروه E برابر تیم‌های کانادا، آرژانتین و اتریش به میدان می‌رود. نخستین مسابقه این تیم روز 27 مهرماه برابر آرژانتین خواهد بود.

کد خبر 2132756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha