۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

دوستی‌مهر خبر داد:

دیدار تیم فوتبال نوجوانان با بیله‌فلد، بوخوم و دوسلدروف قطعی شد

دیدار تیم فوتبال نوجوانان با بیله‌فلد، بوخوم و دوسلدروف قطعی شد

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران از قطعی شدن دیدارهای تدارکاتی تیمش با تیم‌‎های آرمینا بیله‌فلد، بوخوم و دوسلدورف خبر داد و گفت: در حال رایزنی با تیم‌های دورتموند و مونشن گلاباخ هستیم تا دیدارهایی هم با این تیم‌ها برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در آلمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: منتظر صدور ویزا از سوی سفارت آلمان هستیم تا بامداد یکشنبه تهران را به مقصد دوسلدورف ترک کنیم. پرواز ما حوالی ساعت 6:30 دقیقه صبح است و و ساعت 10:30 صبح وارد شهر دوسلدورف می‌شویم.

وی با بیان اینکه برای برپایی این اردو در آلمان مهدی مهدوی‌کیا زحمات بسیار زیاد کشیده که باید تشکر ویژه‌ای از او داشت، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با توجه به مدت زمان 10 روزه‌ای که در آلمان هستیم، 5 بازی تدارکاتی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این بین بازی با تیم‌های جوانان آرمینیا بیله‌فلد، بوخوم و دوسلدورف قطعی شده است.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران همچنین اضافه کرد: البته ما به دنبال برگزاری دو بازی دیگر بوده و در حال رایزنی هستیم تا بازی با تیم‌های بورسیا دورتموند و بورسیا مونشن گلاباخ هم دیدارهایی را برگزار کنیم. با توجه به نام و بزرگی باشگاه دورتموند و حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، خیلی تمایل داریم تا این اتفاق بیفتد و بتوانیم با تیم جوانان یا امید این باشگاه بزرگ بازی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: به همه باشگاه‌های مورد نظر هم اعلام کرده‌ایم، این آمادگی را داریم تا با تیم‌های امیدشان بازی کنیم. البته این بستگی به نظر باشگاه‌ها دارد که با تیم‌های امید یا جوانان‌شان برابر ما به میدان بیایند.

دوستی‌مهر درباره فیلم بازی‌های تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش هم خاطرنشان کرد: با تلاش‌های سرپرست و مدیر رسانه‌ای تیم و همچنین مدیر آی تی فدراسیون فوتبال، توانستیم از سه حریف حاضر در مرحله گروهی، فیلم‌هایی را بدست آوریم. در هر حال قرار شده سه مسابقه آخر هر سه تیم زیر 17 سال کانادا، اتریش و آرژانتین را هم بدست‌مان برسانند.

وی با اشاره به اینکه کار آنالیز این تیم‌ها هم آغاز شده، تاکید کرد: حضور در تورنمنت آلمان بسیار به ما کمک می‌کند زیرا کانادا هم سبک بازی اروپایی دارد. البته یکی از مواردی که می‌تواند به ما کمک کند، این است که تیم‌های حاضر در جام جهانی به آب و هوای امارات عادت ندارند اما در چند وقت گذشته ما دو اردو در امارات داشته‌ایم و یک سال و نیم پیش هم با بازیکنانی که تیم را به جام جهانی بردند، در تورنمنتی در ابوظبی شرکت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، اظهار داشت: به هر حال جام جهانی محل تقابل بهترین‌هاست و باید بهترین‌ها را هم به امارات برد.

وی یادآور شد: بازیکنانی که به جام جهانی 2013 امارات می‌روند، امیدهای آینده فوتبال ایران هستند و همانطور که می‌بینید، بسیاری از بازیکنانی که در تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی 2009 نیجریه درخشیدند، در حال حاضر در تیم‌های لیگ برتری فیکس هستند و در هر بازی بهترین بازیکن زمین می‌شوند و در تیم زیر 22 سال به سرمربیگری علیرضا منصوریان حضور موثری دارند.

دوستی‌مهر در پایان گفت: همین بازیکنان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و مطمئنا بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال در صورت مراقبت می‌توانند در جام جهانی بزرگسالان 2018 روسیه، شالکه اصلی تیم ملی را تشکیل دهند. امیدوارم در این مدت تا جام جهانی رسانه‌ها و مردم از تیم نوجوانان ایران همچون گذشته حمایت کنند.

کد خبر 2137684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha